Формування професійної компетентності соціального педагога у процесі педагогічної практики
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Представлено поняття «педагогічна практика». Розкрито значення педагогічної практики у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів. Констатовано, що саме педагогічна практика є одним із активних засобів, що дозволяє особистості успішно розвиватися, самовдосконалюватися і презентувати себе.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Список використаної літератури
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 607 с.
Мороз І. В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу : монографія / І. В. Мороз. – К. : ТОВ «Освіта України», Коо, 2005. – 278 с.
Размолодчикова І. В. Педагогічна практика – шлях до формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкових класів : навч.-метод. пос. / І. В. Размолодчикова. – Кривий Ріг, 2011. – 164 с.
Сериков В. В. Субъективная реальность педагога / В. В. Сериков // Педагогика. – 2005. – № 10.
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу : наук. посібник / під загальною редакцією С. І. Якименко. – К. : Слово, 2011. – 464 с.
Система роботи над науково-методичною проблемою / упорядник А. В. Дьоміна. – К. : Шк. світ, 2011. – 128 с.
Компетентний учитель // Завуч. – 2009. – № 10. – Вкладка.
Профессиональные компетентности выпускников вузов // Высшее образование сегодня. – 2007. – № 11. – С. 22−35.
Проблема формування вчителя як конкурентоспроможного спеціаліста // Позакласний час. – 2010. – № 11. – С. 92−96.
Професійна компетентність // Школа. – 2012. – № 4. – С. 43−49.