Формування професійної компетентності соціального педагога у процесі педагогічної практики

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Іванна Володимирівна Размолодчикова

Анотація

Представлено поняття «педагогічна практика». Розкрито значення педагогічної практики у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів. Констатовано, що саме педагогічна практика є одним із активних засобів, що дозволяє особистості успішно розвиватися, самовдосконалюватися і презентувати себе.  

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Размолодчикова, І. В. (2017). Формування професійної компетентності соціального педагога у процесі педагогічної практики. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1295
Розділ
Статті
Біографія автора

Іванна Володимирівна Размолодчикова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і практики початкової освіти

Посилання

Список використаної літератури

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 607 с.

Мороз І. В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу : монографія / І. В. Мороз. – К. : ТОВ «Освіта України», Коо, 2005. – 278 с.

Размолодчикова І. В. Педагогічна практика – шлях до формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкових класів : навч.-метод. пос. / І. В. Размолодчикова. – Кривий Ріг, 2011. – 164 с.

Сериков В. В. Субъективная реальность педагога / В. В. Сериков // Педагогика. – 2005. – № 10.

Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу : наук. посібник / під загальною редакцією С. І. Якименко. – К. : Слово, 2011. – 464 с.

Система роботи над науково-методичною проблемою / упорядник А. В. Дьоміна. – К. : Шк. світ, 2011. – 128 с.

Компетентний учитель // Завуч. – 2009. – № 10. – Вкладка.

Профессиональные компетентности выпускников вузов // Высшее образование сегодня. – 2007. – № 11. – С. 22−35.

Проблема формування вчителя як конкурентоспроможного спеціаліста // Позакласний час. – 2010. – № 11. – С. 92−96.

Професійна компетентність // Школа. – 2012. – № 4. – С. 43−49.