Розвиток організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів на засадах партнерства
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
З’ясовано роль керівника дошкільного навчального закладу в побудові партнерських відносин у педагогічному колективі. Зазначено, що в процесі організації педагогічної взаємодії й співпраці керівника з колективом, батьками, дітьми розвивається його організаційна культура. Розкрито значущість партнерських стосунків для створення комфортної атмосфери в дитячому садочку.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Список використаної літератури
Галяпа М. Організація педагогічної взаємодії : крок за кроком / М. Галяпа // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2012. – № 1. – С. 38.
Долинна О. Організація роботи в дошкільному навчальному закладі у літній період / О. Долинна, О. Низковська // Дошкільне виховання. – 2012. – № 5. – С. 4.
Карданова Т. С. Управління процесом сімейного виховання в дошкільному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Т. С. Карданова. – Режим доступу:http://tme.umo.edu.ua/docs/2/09karupp.pdf
Лазаренко Г. А. Формування художньо-естетичного смаку у дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва : дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 / Галина Анатоліївна Лазаренко. – Харків, 2015. – 216 с.
Мариновська О. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська // Рідна школа. – № 4–5 (квітень-травень). – 2014. – С. 32–35.
Пономаренко Т. Використання інтерактивного навчання у процесі формування управлінської культури керівників дошкільної освіти / Т. Пономаренко // Гуманізація навчально-виховного процесу. – Спецвип. 14. – Слов’янськ, 2014. – С. 12–21.
Проскура О. В. Психологічна культура праці завідуючої дошкільним закладом / О. В. Проскура. – К., 1994. – С. 31–52.
Черноморець В. Робота керівників дошкільних закладів. За результатами моніторингового дослідження стану дошкільної освіти / В. Черноморець, Н. Буркіна // Управління. Дитячий садок. – 2012. – № 2 (24). – С. 4–13.
Інновації в управлінні навчальним закладом // Управління школою. – 2008. – № 22–24. – С. 2–10.
Всеукраїнська школа новаторства керівних і педагогічних керівників дошкільної освіти // Дитячий садок. – 2011. – № 14. – С. 2–3.