До питання структури організаційно-педагогічної моделі формування комунікативних умінь майбутніх менеджерів
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто питання структури організаційно-педагогічної моделі формування комунікативних умінь майбутніх менеджерів, прийоми та принципи формування комунікативних, особистісних і професійних якостей фахівця-менеджера готельно-туристичної індустрії. Розкрито гендерний підхід у формуванні моделі комунікативних умінь майбутнього менеджера.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Список використаної літератури
Жеребкина И. А. Субъективность и гендер : гендерная теория субъекта в современной философской антропологии : учебное пособие / И. А. Жеребкина. – СПб. : Алетейя, 2007. – 307 с.
Луценко О. А. Гендер в контексті проблеми спілкування / О. А. Луценко // Філософські пошуки. – Львів; Одеса, 1999. – Вип.10. – С. 114–120.
Мейтарчан С. Ю. Проблеми психологічної підготовки майбутніх менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан // Теоретичні і прикладні проблеми психології та педагогіки. – 2001. – № 2. – С. 106–109.
Міщик Л. І. Теоретико-методичні основи професійної підготовки соціального педагога у закладах вищої освіти / Л. І. Міщик. – Запоріжжя : Промінь, 1997. – 370 с.
Попков В. А. Теория и практика высшего профессионального образования : учебное пособие [для студентов вузов, магистров и аспирантов, а также слушателей ФПК и преподавателей вузов] / В. А. Попков, А. В. Коржуев. – М. : Акад. проект, 2004 – 425 с.
Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі / З. І. Слєпкань. – К. : Вища школа, 2005. – 239 с.
Штылева Л. В. Гендерный подход в образовании : учебная программа и метод. рекомендации к курсу / Л. В. Штылева. – Мурманск : МГПУ, 2004. – 77 с.
Bem, S. L. (1981). Gender schema theory: a cognitive account of sex-typing. Psychological Review, 88, 354–364.
Bem, S. L. (1974). The measurement of psychological androgyny. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 42, 155–162.
Jakobson, R., & Waugh, L. R. (2002). The sound shape of language. With a new pref. by Linda R. Waugh. Berlin: Mouton de Gruyter, XIV
Maccoby, E. E., & Jackling, C. N. (1974).The Psychology of Sex Differences. Stanford: Stanford University Press
Torrance, E. (1966). Torrance test of Creative Thinking. Bensville I L: Scholastic Testing Service.
Williams, J. F., & Best, D. L. (1990). Measuring sex stereotypes: A Multination study. Rev. Eds. – Newbury Park: Sage.