ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олеся Олександрівна Ляховець
Жанна Володимирівна Калюжна

Анотація

На основі аналізу літературних джерел та вивчення праць видатних  психологів та педагогів у статті розкривається сутність поняття «труднощі навчання» дитини, особливості їх прояву, способи й методи  їх подолання. Також подані головнi ознаки, сутність та характеристика трудності навчання молодших школярів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Ляховець, О. О., & Калюжна, Ж. В. (2017). ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (7). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1461
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олеся Олександрівна Ляховець, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти

Жанна Володимирівна Калюжна, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

студентка

Посилання

Гарнець О. М. Гнучкість мислення та його розвиток у школярів / О. М. Гарманець // Початкова школа. – 1999. – С. 28–32.

Фигдор Г. Психоаналитическая педагогика. / Г. Фигдор – М. : Институт психотерапии, 2004. – 128 с.

Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко / за ред. О. І. Пометун. – Київ : АСК, 2006. – 192 с.

Хабіб Р. А. Активность учащихся начальных классов / Р. А. Хабіб. – М. : Просвещение 1998. – 236 с.

Друзь Б. Г. Розвиток пізнавальної активності учнів / Б. Г. Друзь // Радянська школа. – 1996. – № 5. – С. 25–29.

Беспалько В. П. Психологические парадоксы образования / В. П. Беспалько // Педагогика. – 2000. – №5. – С. 23–26.

Орлова Л. Шляхи подолання неуспішності учнів / Л. Орлова // Директор школи. – 2010. – № 10. –

С. 21–25.

Гриньова М. В. Гра як засіб удосконалення саморегуляції навчальних дій / М. В. Гриньова // Початкова школа. – 1990. – № 4 – С. 19–23.

Єфименко В. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності у школі / В. В. Єфименко – М., 2003. – 35 с.

Полякова Г. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами групової роботи на уроці / Г. Полякова // Психолог. – 2006. – № 3. – С. 13–18.

Сухенко Т. П. Причини неуспішності учнів і шляхи їх подолання / Т. П. Сухенко // Завуч. Усе для роботи. – 2011. – № 1/2. – С. 9–26.