ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Дьяченко В.К. Современная дидактика. Теория и практика обучения в общеобразовательной школе / В.К. Дьяченко. – Новокузнецк : НИПК, 1996. – 357 с.
Артемьева Т.И. Категории возможности и действительности в психологии личности/ Т.И.Артемьева // Категории материалистической диалектики в психологии/ отв. ред. Л.И. Анцыферова. – М. : Наука,1988. – С. 88–119.
Шаров А.С. Психология образования и развития человека : [ учеб. пособие для пед. вузов] / А.С. Шаров. – Омск : Изд-во ОмГПУ, 1996. – 150 с.
Половникова Н.А. О теоретических основах воспитания познавательной самостоятельности школьников в обучении/ Н.А. Половникова. – Казань : Тат. кн. из-во, 1968. – 202 с.