ТЕРМІНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ФУНДАМЕНТАЛЬНА СКЛАДОВА ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Секрет І.В. Теоретичні та методичні основи формування іншомовної професійної компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів в умовах дистанційної освіти: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ, 2012. 552 арк.
Гришкова Р.О. Педагогічні засади формування іншомовної соціокультурної компетенції студен-тів нефілологічних спеціальностей у процесі фа-хової підготовки: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Киів, 2007. 446 арк.
Павленко О.О. Формування комунікативної ком-петенції фахівців митної служби в системі непевної професійної освіти: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Дніпропетровськ, 2010. 560 с.
Ларионова О.А. Профессионально-ориентированная иноязычная подготовка буду-щих специалистов нефтегазовой отрасли на основе интегративного подхода: дис. … канд. пед. наук: 13.00.08. Казань, 2017. 231с.
Смелікова В.Б. Підготовка майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування засоба-ми кейс-технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Херсон, 2017. 305 арк.
Ковтун О.В. Теоретико-методологічні засади формування професійного мовлення у майбутніх фахівців авіаційної галузі: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02. Одеса, 2013. 533 арк.
Міщенко А. Л. Лінгвістика фахових мов та су-часна модель науково-технічного перекладу: мо-нографія. Вінниця: Нова Книга, 2013. 448 с.
Мороз О.Л. Особливості формування професій-но-орієнтованої комунікації майбутніх фахівців морського флоту в умовах неперервної освіти. Молодий вчений. Херсон. 2019. №7.2 (71.2). С. 118–121.
Международная конвенция о подготовке и дипломировании моряков и несении вахты 1978 года с поправками (консолидированный текст) [пер.: В. Стрелков, Т. Кузнецова, С. Лапченков]. Санкт-Петербург: ЦНИИМФ, 2010. 805 с.
IMO Model Course 3.17. Maritime English. London: International Maritime Organization (IMO), 2009. 138 p.
Батечко Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (Серія: Педагогічні науки).2018. Вип. № 1–2. С. 60–68.