ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито дефініцію педагогічна умова. На першому етапі засобами пілотажного дослідження (анкетування) визначався комплекс педагогічних умов, забезпечення яких сприяє формуванню дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів соціальної педагогіки.
На другому етапі науково-педагогічної експертизи педагогічних умов було визначено домінантні, основні з наведеного переліку обставин, при забезпеченні яких формування дослідницьких здатностей студентів буде найбільш продуктивним.
Педагогічними умовами для формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки згідно експертної оцінки є: створення дослідницького середовища; залучення студентів до додаткових форм навчання; уведення наукового компонента в деякі дисципліни курсу; позитивна мотивація до проведення дослідження.
Дослідження навчального процесу бакалаврів соціальної педагогіки дає можливість відзначити, що вони, мають пройти наскрізну дослідницьку програму, яка враховує індивідуальні здібності студента і особливості ступеневого навчання (від першого до четвертого курсу).
Подальші дослідження спрямовані на розробку моделі формування дослідницької компетентності майбутнього соціального педагога
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Закон України "Про вищу освіту" від 01.07.2014 р. № 1556-VII // «Голос України» за 06.08.2014 р. № 148 (5898) – С. 9-19.
Національна доктрина розвитку освіти: затв. Указом Президента України від 17 квіт. 2002 р. №347/2002 // Дошкільне виховання. – 2002. – № 7. – С. 4–9.
The Bologna Process 2020 – The European Higher Education Area in the new decade. Communiqué of the Conference of European Ministers Responsible for Higher Education. Leuven and Louvain-la-Neuve, 28-29 April 2009. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.bologna2009benelux.org.
Философский словарь / Под ред. И.Т. Фролова. – 4-еизд. – М.: Политиздат, 1981. – 445 с.
Философский энциклопедический словарь / Гл. ред.: Л. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев, С. М. Ковалев, В. Г. Панов. – М.: Сов. Энциклопедия, 1983. – 840 с.
Ожегов С. И. Словарь русского языка / Ожегов С. И. Около 53000 слов. Изд. 5-е стереотип. М.: Гос. изд-во иностранных и национальных словарей, 1963 г. – 900 с.
Словарь-справочник по педагогике [Текст] /Автор-составитель В. А. Мижериков // Под общ ред. JI. И.Пидкасистого. – М.: ТЦ Сфера, 2004. – 448 с.
Васюк О. В. Формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів : монографія / Оксана Вікторівна Васюк. – Ніжин: Видавець Лисенко М.М., 2014. – 336 с.
Обухов А.С. Психология исследовательского поведения: программа дисциплины // Сборник учебнометодических комплексов циклов предметной подготовки по специальности 050706.65 (031000) «Педагогика и психология» / отв. ред. В.А. Сластенин. Ред.-сост. А.С. Обухов, С.Б. Серякова. В 2 т. Т. 2. – М.; Челябинск: Фотохудожник, ООО «Издательство РЕКПОЛ», 2009. – С. 144–166.
Бешелев С.Д. Математико-статистические методы экспертных оценок / С.Д. Бешелев, Ф.Г. Гурвич. – [2-е изд. перераб и доп.]. – М.: Статистика, 1980. – 263 с.