ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДО ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Базовий компонент дошкільної освіти. Науковий керівник А.М. Богуш (нова редакція) Київ. 2012.
Великий тлумачний словник сучасної українсь-кої мови: 250000 [уклад. та голов. ред. В.Т. Бусел]. Київ; Ірпінь: Перун, 2005. 1728 с.
Словник психолого-педагогічних понять і термі-нів. URL: http://osvita.ua/school/method/psychology/1270/
Даль В.И. Толковый словарь великорусского языка: в 4 т. Москва: Русский язык, 1978. Т. 1. 699 с.
Ожегов С.И. Словарь русского языка: 70000 слов [Под ред. проф. Н. Ю.Шведовой. 23-е изд., испр.]. Москва: Русский язык, 1990. 917 с.
Педагогічний словник [за ред. М.Д. Ярмаченка]. Київ: Пед. думка, 2001. 514 с.
Александрова З.Е. Словарь синонимов русского языка: Практический справочник: Ок. 11 000 синоним. рядов [6-е изд., перераб. и доп.]. Москва: Русский язык, 1989. 495 с.
Ложкін Г.В., Коцан І.Я., Бараннік В.А., Подляшаник В.В. Психологія: терміни, поняття, визначення: слов.-довід. [за заг. ред. Г. В. Ложкіна]. Луцьк: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2011. – 188 с.
Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. Москва: Высшая школа, 1990. 119 с.
Шадських Ю.Г., Піча В.М. Психологія: Короткий навчальний словник: терміни і поняття. Львів: Магнолія 2006, 2008. 276 с.
Психологічний словник [за ред. В. І. Войтка]. Київ: Вища школа, 1982. 813 с.
Зеер Э. Ф. Психология профессионального образования: учебное пособие. 2-е изд., перераб. М.: Издательство Московского психолого-социального института; Воронеж: МОДЭК, 2003. 480 с.
Сиротюк О. А. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності до професійної діяльнос-ті фахівців з охорони праці. Молодий вчений. 2017. № 9.1. С. 147–151.
Жукова В. Ф. Психолого-педагогический анализ категории «психологическая готовность». Вест-ник Филиала Российского государственного университета в г. Сургуте. Серия: Педагогические науки. 2011. № 5. С. 32–35.
Рибалко Л. С. Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Харків: Нац. педагогічний ун-т імені Г.С. Сково-роди, 2008. 42 с.
Зимняя И.А. Педагогическая психология: учеб. пособие. Ростов н/Д.: Феникс, 1997. 480 с.
Мельник Л.В. Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця: Держ. педагогічний ун-т ім. Михайла Коцюбинського, 2010. 252 с.
Чапюк Ю. Готовність до педагогічної діяльності як наукова проблема. Педагогічний часопис Волині. 2015. С. 26–30.
Дзюба-Шпурик Л.Г. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями: дис... канд. пед. наук: 13.00.04. Полтава: Нац. педагогічний ун-т ім. В.Г. Короленка, 2016. 290 с.
Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологичес-кие проблемы готовности к деятельности. Минск: БГУ, 1976. 176 с.
Дурай-Новакова К.М. Формирование профессио-нальной готовности студентов к педагогической деятельности: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.08. Москва: Пед. ин-т, 1983. 256 с.
Прудка Л. Обґрунтування формування інтегративної готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Київ: Нац. авіаційний ун-т, 2013. 24 с.
Богданов В.Н., Зазыкин В.Г. Введение в акмеологию. Калуга, КГПУ, 2001. 144 с.
Гавриш І. В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної діяльності: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Харків: Нац. педагогічний ун-т ім. Г.С. Сковороди, 2006. 579 с.
Троцко Г.В. Теоретичні та методичні основи підготовки студентів до виховної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах: авто-реф. дис. … д-ра пед. наук. Київ: Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПНУ, 1997. 54 с.
Сластенин В.А., Мищенко А.И. Профессиональ-но-педагогическая подготовка современного учителя. Советская педагогика. 1991. №10. С. 79– 84.
Ржевський Г.М. Психологічна готовність магіст-рів до педагогічної діяльності. Актуальні проблеми психології: Вісник КНТЕУ. 2012. № 4. С. 73 – 88.
Садова Т.А. Професійно-педагогічна підготовка: дефінітивний аналіз. Педагогічні науки: Збірник наукових праць. 2009. С. Випуск 51. 326–331.
Сенько Ю.В. Гуманитарные основы педагогичес-кого образования: Курс лекций. Москва: Издательский центр «Академия», 2000. 240 с.
Гуцан Т.Г. Формування готовності майбутнього вчителя економіки до профільного навчання ста-ршокласників: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Житомир: Держ. ун-т ім. Івана Франка, 2011. 21 с.
Петрук В.В. Підготовка студентів педагогічного факультету до економічного виховання молод-ших школярів: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Тернопіль: Держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка, 2002. 20 с.
Грама Н.Г. Теоретико-методичні засади фахової підготовки педагога-вихователя дошкільного за-кладу до економічного виховання дітей: авто-реф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Харків: Держ. педагогічний ун-т ім. Г.С. Сковороди, 2004. 45 с.