КРИТЕРІЇ Й ПОКАЗНИКИ ВИЯВУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ СУБ’ЄКТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Здійснено теоретичний аналіз наукових доробок українських і зарубіжних учених щодо професійної суб’єктності майбутніх філологів. Визначено критерії й показники рівнів сформованості професійної суб’єктності майбутніх філологів: актуалізаційно-ціннісний, конструктивно-змістовий, суб’єктно-діяльнісний, результативно-компетентнісний, рефлексійний. Виокремлено три рівні сформованості професійної суб’єктності майбутніх філологів: репродуктивно-творчий, самостійно-професійний і творчо-професійний.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Арістова Н. О. Формування критеріїв діагностики рівнів сформованості мотивації вивчення іноземної мови студентів вищих нелінгвістичних закладів освіти / Н. Арістова // Вища освіта України. – 2008. – № 1. – 58–63.
Бабич О. М. Формирование учебно-профессиональной субъектности офицеров-воспитателей в процессе обучения в военном вузе : автореф. дисс. … канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогическая психология» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.kursksu.ru/dissertations/dis335.pdf
Журат Ю. В. Педагогічні умови формування професійної суб’єктності майбутніх вчителів початкових класів : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Ю. В. Журат. – Київ, 2012. – 20 с.
Кашлев С. С. Субъектность как профессиональная компетентность педагога [Электронный ресурс] / С. С. Кашлев, С. Н. Глазачев, Н. И. Соколова. – Вестник международной академии наук : Спецвыпуск. – 2011. – С. 20-25. – Режим доступа: http://www.heraldrsias.ru/download/articles/04_Kashlev.pdf
Краснощеченко И. П. Акмеологическая концепция становления и развития профессиональной субъектности будущих психологов : автореф. дисс. … доктора пед. наук : спец. 19.00.13 «Психология развития, акмеология (психологические науки)» / И. П. Краснощеченко. – Москва, 2012. – 47 с.
Мазова C. В. Становление субъектности будущих педагогов в образовательном пространстве «колледж-вуз» : автореф. дисс. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: artlib.osu.ru/web/avtoref/mazova.pdf
Ольховая Т. А. Становление субъектности студента университета : дисс. … доктора пед. наук : 13.00.01 / Т. А. Ольховая. – Оренбург, 2007. – 430 с.
Фаріна Я. О. Суб’єктність студента як об’єкта освітнього впливу вищої школи : автореф. дис. … кандидата соц. наук : 22.00.04 «Спеціальні і галузеві соціології» / Я. О. Фаріна. – Харків, 2012. – 18 с.