СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ФІНЛЯНДІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито характерні риси й особливості неформальної освіти дорослих, основні принципи стратегії побудови системи освіти дорослих Фінляндії як рушійний чинник і найближчу перспективу ефективного економічного й соціального розвитку суспільства в майбутньому. Розглянуто інституційні елементи й основні складники системи неформальної освіти дорослих. Зроблено аналіз фінського досвіду щодо підтвердження й визнання результатів неформальної освіти дорослих на внутрішньому рівні освітнього простору.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Sahlberg, P., & Oldroyd, D. (2010). Pedagogy for economic competitiveness and sustainable development. European Journal of Education, 45 (2), 280–299 (in Engl.)
Ohiyenko, O. (2008). Tendencies of adult education in the Nordic countries: monograph. Sumy: Ellada (in Ukr.)
Manifesto for Adult Learning in the 21st Century. Retrieved from http://www.eaea.org/media/policy-advocacy/manifesto/manifesto.pdf (in Engl.)
Ojakangas, A., Reijonen, J., & Havunen, J. National report. Retrieved from http://www.murikkaopisto.fi/files/attachments/materiaalit/tulipnationalreportfinland.pdf (in Engl.)
Ohiyenko, O. (2013). Non-formal adult education as a mechanism of democratic citizenship in the Nordic countries. Pedagogical sciences: Pedagogy, Psychology, 469, 133–142 (in Ukr.)
Liberal adult education certificate as a tool for validation. Retrieved from https://ec.europa.eu/epale/sites/epale/files/nvl_report_tool_for_validation_080916_3_0.pdf (in Engl.)
Finnish Adult Education Association. Retrieved from http://www.sivistystyo.fi/en.php (in Engl.)
Kuosmanen, R., (2014). Liberal Adult Education: Finnish Approach. Lifelong Education: continuing education for sustainable development, Edition № 2 (eng), 12, 132–134 (in Engl.)
Glossary on transparency and validation of non-formal and informal learning (2nd working paper, April 2003). Cedefop Retrieved from http://www.eaea.org/doc/Glossary.pdf (in Engl.)
Toiviainen, T. (1999). Adult education in Finland: the roots, the present situation and some future prospects. Materials of VSOP Programme. Helsinki VSY. Retrieved from http://www.sivistystyo.fi/en.php?k=1089. (in Engl.)