ОЦІНЮВАННЯ АДАПТИВНИХ СТАНІВ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НА ПОЧАТКУ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У даній статті показано, що адаптація іноземних студентів до навчання у вищих навчальних України є процесом активного пристосування студентів до умов життя в інший країні, її традицій, норм суспільної поведінки, нового освітнього середовища, що включає формування адекватного соціокультурним нормам ставлення до навчально-пізнавальної діяльності, навчального закладу на початковому етапі викладання природничо-математичних дисциплін. Мета цієї статті полягає у визначенні методів та інструментів оцінювання, необхідних для всебічної ідентифікації адаптивних станів іноземних студентів
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Тіщенко О. М. Стратегії адаптації іноземних студентів до навчання у вищих навчальних закладах / Ольга Тіщенко // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі». – Тернопіль : Видавництво ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2014. – С. 121-123
Сиомичев А. В. Психологические особенности адаптации студентов в сфере познания и общения в вузе : автореф. дис. ... канд. психол. н. : 19.00.01 – общая психология / Сиомичев Анатолий Владимирович. – Л., 1985. – 17 с.
Жмыриков А. Н. Диагностика социально-психологической адаптированности личности в новых условиях деятельности и общения : автореферат дис. ... кандидата психологических наук : 19.00.05 / Жмыриков Александр Николаевич ; ЛГУ. – Л., 1989. – 15 с
Кряжева И. К. Социально-психологические факторы адаптированности личности : автореф. дис. … канд. психолог. наук : 19.00.07 / Кряжева Ирина Константиновна. – М., 1980. – 24 с.
Овчинникова Г. Г. Социально-психологическая адаптация как фактор становления Я-концепции подростков : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 – социальная психология / Овчинникова Галина Герольдовна ; Российская академия государственной службы при Президенте РФ. – М., 1997. – 156 с.
Психология адаптации и социальная среда: современные подходы, проблемы, перспективы / Под ред. Л. Г. Дикой, А. Л. Журавлёва. – М. : Изд-во «Институт психологии РАН», 2007. – 624 с.
Левківська Г. П. Адаптація першокурсників в умовах вищого закладу освіти / Левківська Г. П., Сорочинська В.С., Штифурак В. С. – К., 2000. – 102 с.
Столяренко Л. Д. Социальная психология / Л. Д. Столяренко, С. И. Самыгин. – Ростов н/Д : Ozon.ru, 2009. – 480 с.
Алексєєва Т. В. Психологічні фактори та прояви процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 – загальна психологія, історія психології / Алексєєва Тетяна Валентинівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2004. – 176 с.
Нічуговська Л. І. Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика : [монографія] / Л. І. Нічуговська. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 153 с.