PAINT ТА MAPUL ЯК ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ СКЛАДАННЯ КАРТ ПАМ’ЯТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглядаються способи побудови карт пам’яті та їх різновидів: конспектів-сонце та конспектів-гілок з використанням графічного редактора Paint та редактора карт пам’яті Mapul на уроках інформатики в 2-7 класах. Розглянута можливість використання конспектів-сходинок в якості роздаткового матеріалу для побудови карт пам’яті за допомогою програмного забезпечення на навчальні теми. Описаний експеримент по виконанню творчих завдань учнями та наведені його результати.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Mukoseenko O. A. Lepszy model „kompresji” informacji w nauczaniu matematyki / O. A. Mukoseenko // Studia Psychologiczne. t. 52, z. 4. – Warszawa: Szkoła wyższa psychologii społecznej, 2014. – s. 51–63, DOI: 10.2478/V10167-010-0099-8
Мукосєєнко О. А. Конспект-сонце і конспект-сходинки як різновиди карт пам’яті на уроках інформатики / О. А. Мукосєєнко // Комп'ютер у школі та сім’ї. – 2016. – № 1. – С. 43-45.
Мукосєєнко О. А. Карти пам’яті, як засіб підвищення зацікавленості інформатикою / О. А. Мукосєєнко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Випуск 125. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів : ЧНПУ, 2015. – С. 85-92.
Мукосєєнко О. А. Конспекти-сходинки як засіб побудови молодшими школярами багатоступінчастих карт пам’яті на уроках інформатики / О. А. Мукосєєнко // Комп'ютер у школі та сім’ї. – 2015. – № 7. – С. 26-29.