ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЗНЗ США ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Унаслідок аналізу джерел із проблеми формування готовності вчителя до професійної діяльності обґрунтовано сутність досліджуваного поняття; запропоновано теоретичне підґрунтя, що вможливило його розроблення; схарактеризовано чинники, які впливають на формування готовності; описано генезу створення інструментарію для визначення готовності та представлено шкалу для вимірювання відчуття готовності до педагогічної діяльності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Hoy A. W. Changes in teacher efficacy during the early years of teaching [Electronic resource] / A. W. Hoy // Paper presented at the Annual Meeting of the American Educational Research Association, Session 43:22, Qualitative and Quantitative Approaches to Examining Efficacy in Teaching and Learning, New Orleans. 2000. – 26 p. – Accessed mode : http://anitawoolfolkhoy.com/pdfs/efficacy-43-22.pdf.
Armor D. Analysis of the school preferred reading programs in selected Los Angeles minority schools. (REPORT NO. R-2007-LAUSD) [Electronic resource] / D. Armor, P. Conroy-Oseguera, M. Cox, N. King, L. McDonnell, A. Pascal, E. Pauly, G. Zellman. Santa Monica, CA: Rand Corporation. (ERIC Document Reproduction Service No. 130 243). – 1976. – 85 p. Accessed mode : http://files.eric.ed.gov/fulltext/ED130243.pdf.
Henson R. K. Teacher self-efficacy: Substantive implications and measurement dilemmas [Electronic resource] / R. K. Henson // Paper presented at the Annual Meeting of the Educational Research Exchange, College Station, TX, Texas A&M University. 2001. – 24 p. – Accessed mode : https://www.uky.edu/~eushe2/Pajares/EREkeynote.PDF.
Jerald C. D. Believing and achieving (Issue Brief) [Electronic resource] / C. D. Jerald // Washington, DC: Center for Comprehensive School Reform and Improvement. – 2007. – 8 p. ‒ Accessed mode : vmarpad.shaanan.ac.il/efficacy/חוללות%20עצמית/מאמרים/BELIEVING%20and%20ACHIEVING.pdf.
Bandura A. Social foundations of thought and action: A social cognitive theory / A. Bandura. Englewood Cliffs, NJ. : Prentice-Hall, 1986. 544 р.
Bandura A. Self-efficacy: Toward a unifying theory of behavioral change [Electronic resource] / A. Bandura // Psychological Bulletin. – 1977. № 84. P. 191‒215. ‒ Accessed mode : https://www.uky.edu/~eushe2/Bandura/Bandura1977PR.pdf.
Soodak L. Teacher efficacy and student problem as factors in special education referral [Electronic resource] / L. Soodak, D. Podell // Journal of Special Education. 1993. № 27. Р. 66‒81.
Hoy W. K. Teachers’ sense of efficacy and the organizational health of schools [Electronic resource] / W. K. Hoy, A. E. Woolfolk // The Elementary School Journal. – 1993. № 93. – Р. 356‒372.
Bandura A. Self-efficacy: The exercise of control / A. Bandura. New York : W. H. Freeman and Company, 1997. – 604 p.
Woolfolk-Hoy A. Teachers’ Sense of Efficacy Scale1 (long form) [Electronic resource] / A. Woolfolk-Hoy. ‒ Accessed mode : http://anitawoolfolkhoy.com/wp-content/uploads/2015/04/TSES-scoring-zted8m.pdf.
Tschannen-Moran M. Teacher efficacy: Its meaning and measure. [Electronic resource] / M. Tschannen-Moran, A. E. Woolfolk Hoy, W. K. Hoy // Review of Educational Research. 1998. № 68ю – P. 202‒248. ‒ Accessed mode : https://www.uky.edu/~eushe2/Pajares/EREkeynote.PDF.
Protheroe N. Teacher efficacy: What is it and does it matter? [Electronic resource] / N. Protheroe. ‒ Accessed mode : https://www.naesp.org/resources/1/Pdfs/Teacher_Efficacy_What_is_it_and_Does_it_Matter.pdf.