ПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ АНАЛІЗУ СИСТЕМ У ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЕЛЕКТРО- ТА РАДІОІНЖЕНЕРІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
В роботі запропоновано базовий матеріал до серії підсумкових занять розділу «Теорія функції комплексної змінної та операційне числення» курсу вищої математики. Для реалізації наведених методичних рекомендацій передбачається проведення одного лекційного та двох лабораторних занять. Наведені розробки є елементами контекстного підходу до вивчення фундаментальних дисциплін природничого циклу для студентів галузі знань «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» та «Автоматизація та приладобудування».
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 207 с.
Формирование мотивации познавательной деятельности в контекстном обучении: автореф. дис. канд. пед. наук. / В. Н. Кругликов. – М., 1996. – 20 с.
Krisnandari Ekowati Ch. The Application of Contextual Approach in Learning Mathematics to Improve Students Motivation At SMPN 1 Kupang / Ch. Krisnandari Ekowati Muhammad Darwis, H. M. D. Pua Upa & Suradi Tahmir // International Education Studies. –2015. – Vol. 8, No. 8. – p. 81-86.
Картёжникова А.Н. Использование технологии контекстного обучения математике в вузе / А. Н. Картёжникова, Д. А. Картёжников // Современные технологии образования в условиях его модернизации: материалы науч.-практич. конф. Чита: ЗИП СибУПК. – 2003. – С. 53 58.
Профессиональный контекст математической подготовки будущих учителей математики в педвузе: автореф. канд. пед. наук. / О. В. Тумашева. – Красноярск, 2004. – 23 с.
Леонова Н.В. Контекстный подход как альтернатива традиционному чтению лекций / Н. В. Леонова // Физика в школе и вузе. Сб. научн. ст. СПб. – 1998. – С.140-142.
Кондратьева О. М. Некоторые способы осуществления контекстного похода к обучению высшей математике / О. М. Кондратьева // Некоторые актуальные проблемы современной математики и математического образования. Герценовские чтения – 2012. Материалы научной конференции, 16 21 апреля – 2012., С-Пб.: БАН. – 2012 – С.175 181.
Бессонов Л. А. Теоретические основы электротехники: электрические цепи / Л. А. Бессонов – М. : Высшая школа, 1996. – 638 с.
Engineering Mathematics Through Applications / Kuldeep Singh. – United Kingdom : Palgrave MacMillan, 2014. – 944 p.
Зарубин В. С. Математическое моделирование в технике: Учеб. Для вузов / Под ред. В. С. Зарубина, А. П. Крищенко. – М. : Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2003. – 496 с.
Ключка К. М. Методи отримання інтегральних динамічних моделей електричних кіл / К. М. Ключка // Вісник Черкаського державного технологічного університету. – 2009. – № 1. – С. 28–30.
Савельев И.В. Курс общей физики, т. 2. Электричество и магнетизм. Волны. Оптика: Учебное пособие / И. В. Савельев. – М. : Наука, 1982. – 496 с.