ИССЛЕДОВАНИЕ ПРОЦЕССОВ ФОРМИРОВАНИЯ ОСМЫСЛЕННЫХ ЗНАНИЙ В ДОЛГОВРЕМЕННОЙ ПАМЯТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
В результате анализа вопросов переработки информации с участием оперативной памяти для формирования осмысленных знаний в долговременной памяти в данной статье определены задачи объяснения механизмов восприятия и мышления на основе информационного синтеза. Обоснованы возможности перехода от репродуктивного обучения к творческому.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Смит Н. Современные системы психологии.-Спб.: Прайм-Еврозак.- 2003.- 384 с.
Khodakovskyy M. I., Zolot A. I. Investigation of possibilities of using magnetometric devices for diagsis of reflex sensory subsystems of the human body. International Conference "Parallel and Distributed Computing Systems" PDCS 2013 (Ukraine, Kharkiv, March 13-14, 2013). – P. 360 – 362.
Кропотов Ю.Д., Пономарев В.А. Нейрофизиология целенаправленной деятельности. – Спб.-Наука. - 1993. - 171с.
Хомская Е.Д. Нейропсихология. Спб.: Питер.-2011.-496 с.
Иваницкий А.М. Физиологические основы психики. //Природа. - 1999. - №8. - С.156-162.
Стрижак Л.Н. Психология и педагогика. М.: МГИУ.- 2000.-335 с.