ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНО-ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
На основі аналізу джерел з питань теоретичного обґрунтування проблеми організації продуктивної праці учнів у даній статті визначено сутність продуктивно-трудової діяльності у початковій школі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Neumann, R. (2003). Sixties Legacy: A History of the Public Alternative Schools Movement, 1967-2001. New York: Peter Lang Publishing. 281 p.
Підласий І.П. Продуктивний педагог. Настільна книга вчителя. - Xарків: Основа, 2010. — 360 с.
Парахіна С. В. Продуктивне навчання – особливий вид діяльності / Парахіна С. В. // Управління школою. - 2008. - № 11-12.
Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій /Автор-укладач Н. П. Наволокова. – Х.: Основа, 2009. – 172 с.