ІННОВАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ АВІАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ: ЗМІСТ І СТРУКТУРА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Сергіївна КОВАЛЬОВА

Анотація

Обґрунтовано необхідність формування інноваційної компетентності майбутніх авіаційних фахівців. Проаналізовано підходи науковців до розгляду поняття «інноваційної компетентності». Визначено поняття інноваційної компетентності майбутнього авіаційного фахівця та компетенцій (аксіологічно-мотиваційна; процесуально-діяльнісна; креативна; організаційно-впроваджувальна; соціальна; інформаційно-комунікативна; здоров’язберігаюча; екологічна, рефлексивно-регулятивна), які входять до цієї компетентності. Визначено та деталізовано зміст компонентів інноваційної компетентності майбутнього авіаційного фахівця: когнітивний, праксеологічний, мотиваційний та особистісний.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОВАЛЬОВА, О. С. (2020). ІННОВАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ АВІАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ: ЗМІСТ І СТРУКТУРА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/166-171
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Сергіївна КОВАЛЬОВА, Льотна академія Національного авіаційного університету

помічниця начальника академії з громадських зав’язків

Посилання

Frey C.B., Osborne M.A. The future of employment: how susceptible are jobs to computerization? Oxford Martin School, 2013. 72 p. URL: https://www.oxfordmartin.ox.ac.uk/downloads/academic/The_Future_of_Employment.pdf (дата звернення: 15.11.2019).

Андросова О.Ф. Стратегічні й тактичні інновації – в розвиток світової авіаційної промисловості. Економічні проблеми теорії та практики. 2003. Вип. 174. С. 520–524.

Цимбалістова О.А. Тенденції розвитку та шляхи стимулювання інноваційної активності авіаком-паній в Україні. Проблеми системного підходу в економіці. 2017. №1 (57). С. 114–124.

Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Дата оновлення: 09.08.2019. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (дата звернення: 15.11.2019).

Андрєєв А.Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутнього вчителя фізики до організації інноваційної діяльності учнів у навчальному процесі: дис. … док-ра пед. наук: 13.00.04. Запоріжжя, 2019. 577 с.

Артамонова Е.М. Формирование инновационной компетентности педагога в процессе обучения в вузе. Педагогическое образование и наука. 2013. № 5. C. 17–26.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні техноло-гії: навч. посіб. Київ: Академвидав, 2016. 340 с.

Євдокімова О.О., Алексєєнко Н.В. Інноваційна компетентність як професійно важлива риса су-часного фахівця. Право і безпека. 2017. № 2 (65). С. 146–152.

Марченко О. Інноваційне освітнє середовище у вищих військових навчальних закладах як джерело можливостей для саморозвитку курсантів. Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. 2016. № 5. С. 98–104.

Проценко О., Юрочко С. Інноваційна компетент-ність педагога: зміст і структура. Молодь і ринок. 2015. № 5 (124). С. 51–55.

Радченко М.І. Шляхи формування інноваційної компетентності студентів. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Пси-хологія. 2017. № 11. С. 112–116.

Создание системы естественнонаучной и технологической подготовки молодежи к инновационной деятельности: монография [отв. ред. А.П. Усольцев, Т.Н. Шамало]. Москва – Берлин: Директ-Медиа, 2014. 251 с.

Штефан Л. В. Інноваційна компетентність інженера-педагога. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2010. Ч. ІІІ, № 22 (209), С. 245–253.

Чудакова В.П. Формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності: дис. … канд. психол. наук: 19.00.10. Київ, 2016. 474 с.

Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : моногра-фія. Черкаси: Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2008. 608 с.

Зеер Э.Ф. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход: моно-графия. Москва: Моск. психол.-соц. ин-т, 2005. 211 с.

Плачинда Т.С. Теоретичні і методичні засади забезпечення якості професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів в умовах євроінтеграції: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Черкаси, 2015. 400 с.

Герасименко Г.В. Формування фахових компетентностей курсантів льотних навчальних закладів у процесі вивчення фундаментальних дисциплін: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Запоріжжя, 2015. 20 с.

Невзоров Р.В. Формування фахової компетентності майбутніх військових пілотів із застосуванням засобів повітряно-тактичної підготовки : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Кропивницький, 2019. 23 с.

Ігнатович О.М. Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників: монографія. Київ: Центр учбової лі-тератури, 2009. 288 с.

Рибалко Ю.В. Компетентнісний підхід у науково-педагогічній літературі. Педагогіка вищої та середньої школи. 2012. Вип. 35. С. 385–394.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світо-вий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики) [За заг. ред. О. В. Овчарук]. Київ: К.І.С., 2004. 112 с.

Лаврухіна Т.В. Формування ключових компетентностей майбутніх авіаційних диспетчерів як умова готовності до професійної діяльності Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. 2012. Вип. 16. С. 168–174.