ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглядається питання ефективного застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищого медичного закладу освіти. Детально проаналізовані педагогічні умови, що сприяють активному формуванню інформаційно-комунікаційних компетенцій майбутніх лікарів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Нахаєва, Я. М. Дефінітивний аналіз дослідження педагогічної проблеми підготовки майбутніх лікарів [Текст] / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 113–115. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 115 (11 назв).
Лобач Н. В. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу / Н. В. Лобач // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 141, ч. 1. - С. 124-128.
Лєнкова О. О. Формування інформаційно-комунікаційних компетенцій майбутніх лікарів на засадах використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі/ О. О. Лєнкова, Г. Ю. Мороховець, С. В. Міщенко// Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2015.– Т.15, вип. 3(51).– С.264-269.
Найн, А.Я. О методологическом аппарате диссертационных исследований /А.Я. Найн //Педагогика. –
– № 5. – С. 44-49., Яковлева, Н.М. Теория и практика подготовки будущего учителя к творческому решению воспитательных задач : дис…д-ра пед. наук. – Челябинск, 1992. – 403 с.
Ипполитова Н. Анализ понятия «педагогические условия» : сущность, классификация / Н. Ипполитова, Н. Стерхова // General and Professional Education. – № 1. - С. 8-14.
Лобач, Н. В. Технологія формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу / Н. В. Лобач. – С .120-126.
Пінчук О. П. Проблема визначення мультимедіа в освіті: технологічний аспект / О. П. Пінчук// Нові технології навчання. – 2007. – Вип. 46. – С. 55–58.
Мороховець Г. Ю. Ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні медичної і біологічної фізики у контексті компетентнісного підходу в освіті/ Г. Ю. Мороховець, С. В. Міщенко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2015): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 2-3 грудня 2015 р., м. Суми у 2-х томах. – Суми: ВВП «Мрія», 2015. – Т. 1 – 182 с. – с. 49-53.