МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ГОВОРІННІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Світлана Євгенівна Гайдук

Анотація

У статті розглянуто методику формування англомовної компетентності дітей дошкільного віку у говорінні як одній із основних складових англомовного спілкування. Автором висвітлено ігрові вправи на кожному етапі навчання англомовного діалогічного і монологічного мовлення дошкільників.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Гайдук, С. Є. (2017). МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ГОВОРІННІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1683
Розділ
Статті
Біографія автора

Світлана Євгенівна Гайдук, Львівський національний університет імені Івана Франка

кандидат філологічних наук, доцент кафедри початкової та дошкільної освіти

Посилання

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підручник. Вид. 2-е, випр. і перероб. / [Кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої]. − К.: Ленвіт, 2002. − 328 с.

Шкваріна Т. Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою / Тетяна Шкваріна // Рідна школа. − Січень. − 2007. − С. 51−53.

Slattery M. English for Primary Teachers / Mary Slattery, Jane Willis. − Oxford, 2010. − 148 p.