МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ГОВОРІННІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто методику формування англомовної компетентності дітей дошкільного віку у говорінні як одній із основних складових англомовного спілкування. Автором висвітлено ігрові вправи на кожному етапі навчання англомовного діалогічного і монологічного мовлення дошкільників.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підручник. Вид. 2-е, випр. і перероб. / [Кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої]. − К.: Ленвіт, 2002. − 328 с.
Шкваріна Т. Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою / Тетяна Шкваріна // Рідна школа. − Січень. − 2007. − С. 51−53.
Slattery M. English for Primary Teachers / Mary Slattery, Jane Willis. − Oxford, 2010. − 148 p.