МОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПАТРІОТИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті автор описує розроблену організаційно-змістову модель використання інформаційно-комунікаційних технологій у патріотичному вихованні учнів старших класів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Зоря Ю. М. Виховний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у патріотичному вихованні старшокласників / Ю. М. Зоря // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. “Сучасне навчальне обладнання: інновації, технології, досвід”. – Суми, 2010. – С. 30–33.
Зоря Ю. М. Організаційні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у патріотичному вихованні старшокласників / Ю. М. Зоря // Матеріали наук.-практ. конф. (за результатами наук.-досл. роботи Інституту проблем виховання НАПН України у 2010 р.) / за ред.: І. Д. Беха, О. В. Мельника. – Івано-Франківськ : Тіповіт, 2011. – Вип. 1. – С. 82–85.
Зоря Ю. М. Особливості сучасного процесу патріотичного виховання дітей та учнівської молоді / Ю. М. Зоря // Проблеми виховання патріотизму підростаючої особистості в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. ІІТЗОМОНМС України, 16 трав. 2011 р. – Черкаси, 2011. – С. 65–71.