КОРІННІ НАРОДИ КАНАДИ: АНТРОПОЛОГІЧНІ ТА ПРАВОВІ АСПЕКТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті схарактеризовано антропологічні особливості корінних народів Канади та визначено правові аспекти їхньої життєдіяльності у суспільстві. Автором виконано аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює різні аспекти досліджуваної проблеми, а також досліджено права корінних народів у сучасному канадському суспільстві. Представлено результати дослідження та висвітлено перспективи подальших розвідок.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Aboriginal Affairs and Northern Development Canada. Treaties with Aboriginal People in Canada. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.aadnc-aandc.gc.ca/eng/.
Discover Canada : The Rights and Responsibilities of Citizenship. – Citizenship and Immigration Canada, 2012. – 67 p.
Ecokids. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.ecokids.ca.
Friesen J., Friesen V., Aboriginal Education in Canada : A Plea for Integration / J. Friesen, V. Friesen. – Calgary : Detselig Enterprises, Ltd, 2002. – 168 p.
National Aboriginal Health Organization Terminology Guidelines. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://journals.uvic.ca.
Raham H. Best Practices in Aboriginal Education: A Literature Review and Analysis for Policy Directions / H. Raham. – Office of the Federal Interlocutor, Indian and Northern Affairs Canada, 2009. – 104 p.
The Indian Act. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://indigenousfoundations.arts.ubc.ca/home/.
Voyageur C., Calliou B. Various Shades of Red : Diversity within Canada’s Indigenous Communities / C. Voyageur, B. Calliou // London Journal of Canadian Studies. – Issue 16. – 2000-2001. – P. 110-124.
Who qualifies for a Status Indian and What Does it Mean. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.ctvnews.ca.