ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У результаті проведення короткого історичного екскурсу проблеми, з’ясовано розглянуто основні етапи еволюції мультимедійних технологій: І етап – зародження ідеології сучасного мультимедіа (1945 р. – початок 1960-х рр. XX ст.), ІІ етап – перші комп’ютерні системи із підтримкою мультимедіа (початок 1960-х – 1975 р. XX ст.), ІІІ етап – перші експерименти з інтеграції та використання сучасного мультимедіа (1975 р. – кінець 1980-х рр. XX ст.), IV етап – масове використання мультимедіа технологій в освіті (початок 1990-х рр. XX ст. – 2000-ні рр. XXI ст.), та виокремлено основні цілі застосування продуктів мультимедіа: популяризаторська та розважальна, науково-просвітницька або освітня, науково-дослідна.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Манако А. Ф. КТ в обучении: взгляд сквозь призму трансформаций / А. Ф. Манако, К. М. Синица // Образовательные технологии и общество. – Казань: КГТУ, 2012. – Т. 15. – №3. – С. 392–414.
Манако А. Ф. Еволюція та конвергенція інформаційних технологій підтримки освіти та навчання / А. Ф. Манако // Нові інформаційні технології в освіті для всіх: навчальні середовища: збірник праць VI міжнародної конф. (22 – 23 листопада 2011 р., м. Київ). – К.: МННЦ, 2011. – С. 20–35.
Гриценко В.И., Манако А.Ф. Педагогическое проектирование электронных учебников и дистанционных курсов, поставляемых через Интернет. Учебное пособие. – К.: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України, ТОВ “Вітус”. 2002. – 123 с.
Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах// Ю. М. Богачков, В. Ю. Биков, О. П. Пінчук, А. Ф. Манако та ін. ; наук. ред. Ю. М. Богачков. – К., 2011. –203 с.
Грибан О. Н. Мультимедиа технологии в образовании: исторический аспект рассмотрения / О. Н. Грибан // Воспитательный потенциал исторического образования: сб. науч. ст. – Екатеринбург : ГОУ ВПО „Урал. гос. пед. ун-т”, 2008. – Ч. II. – С. 496–500.
Красильникова В. А. Информационные и коммуникационные технологии в образовании: учебное пособие / В. А. Красильникова. – М. : ООО „Дом педагогики”, 2006. – 231 с.
Clements D. H. Young children and computers: Crossroads and directions from research / D. H. Clements, B. K. Nastasi, S. Swaminathan // Young Children, 1993. – Vol. 48. – № 2. – P. 56–64.
Lyman H. The promise and problems of english on-line: a primer for high school teachers / H. Lyman// English Journal, 1998. – 87 (1), P. 56–62.
Попов Н. С. Методика разработки мультимедийных учебных пособий: монография / Н. С. Попов, Р. П. Мильруд, Л. Н. Чуксина. – М. : Машиностроение-1, 2002. – 128 с.
Коул Б. Гипертекст решает проблемму информационного обслуживания : пер. с англ. / Б. Коул // Электроника, 1990 – № 4. – С. 38–42.
Майстренко Н. В. Мультимедийные технологии в САПР : учебное пособие / Н. В. Майстренко, А. В. Майстренко. – Тамбов: Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2008. – Ч. 1. – 80 с.
Балыкина Е. Н. Мультимедиа системы. Попытка сравнительной характеристики [Электронный ресурс] / Е. Н. Балыкина, В. Н. Комличенко, В. Н. Сидорцов // Круг идей: модели и технологии исторической информатики: материалы III международной конференции Ассоциации „История и компьютер”. – М.: Изд-во Московского городского объединения архивов, 1996. – 345 c. – Режим доступа: http://www.aik-sng.ru/text/krug/3/25.shtml.
Использование мультимедиа-технологий в общем среднем образовании: разработка Института дистантного образования Российского университета дружбы народов [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.ido.rudn.ru/nfpk/mult/mult1.html.
[Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://uk.wikipedia.org /wiki/%D0%9C%D1%83%D0%BB %D1%8C%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0
Економічна інформатика. Підручник під редакцією В. П. Косарєва і Л. В. Єрьоміна – М: Фінанси і статистика, 2002 р., с.592
Інформаційні технології в економіці та управлінні. А. А. Козирєв, підручник 2-е видання: СПб вид. Михайлова В. А., 2001 р., с.360
[Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.ua-referat.com /%D0%9C%D1%83%D0%BB%D1% 8C%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97