ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ ТА НІМЕЧЧИНИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті досліджено розвиток полікультурної освіти в університетах Німеччини та України. Проаналізовано стан опрацювання порушеної проблеми. Обґрунтовано основні етапи й тенденції розвитку полікультурної освіти в Німеччині та Україні. З’ясовано особливості розвитку полікультурної освіти в університетах держав. Узагальнено теоретичні ідеї, практичний досвід реалізації, мету й основні завдання полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Німеччини та України. Охарактеризовано шляхи реалізації Болонської декларації в полікультурному просторі німецьких та українських університетів. Проведено компаративний аналіз розвитку полікультурної освіти в університетах Німеччини та України, диференційовано особливості полікультурної освіти у вітчизняних університетах. Окреслено можливості впровадження позитивного досвіду функціювання полікультурної освіти університетів Німеччини в українську систему вищої освіти.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Коліванова Т. В. Глобалізація та інтернаціоналізація освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Коліванова, О. Ю. Паутова. – Режим доступу : http://www.isma.pl.ua/p43.htm.
Махиня Н. В. Реформування системи педагогічної освіти Німеччини (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Теорія та методика професійної освіти» / Махиня Наталія Володимирівна ; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2009. – 210 c.
Мілютіна О. К. Полікультурна освіта учнів середньої загальноосвітньої школи у Великій Британії : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Мілютіна Ольга Костянтинівна ; Глухів. держ. пед. ун-т. – Глухів, 2008. – 260 с.
Gay G. Educational equality for students of color / G. Gay. – New York, 1997. – 280 p
Cummins J. Multicultural education and technology: promise and pitfalls / J. Cummins, D. Sayers // Multicultural education. – 1996. – № 2. – P. 4–11.
Nieto Sonia Affirming Diversity: the Sociopolitical Context of Multicultural Education. – Longman, 2000. – P. 298.
Канаев Н. М. Глобализация и высшее образование. Взгляд из ЮНЕСКО / Н. М. Канаев // Философия образования. – 2005. – № 1 (12). – С. 26–31.
Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / І. Гудзик // Науково-методичний журнал. – 2009. – Вип. 4. – С. 55–58.
Высшее образование в ВУЗах Германии [Электронный ресурс]. –Режим доступа : admin@studentur.ru.
Organisation of the education system in Germany [Elektronische Ressource]. – Art des Zugriffs : eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents.