ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ ТА НІМЕЧЧИНИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лілія Анатоліївна Левицька

Анотація

У статті досліджено розвиток полікультурної освіти в університетах Німеччини та України. Проаналізовано стан опрацювання порушеної проблеми. Обґрунтовано основні етапи й тенденції розвитку полікультурної освіти в Німеччині та Україні. З’ясовано особливості розвитку полікультурної освіти в університетах держав. Узагальнено теоретичні ідеї, практичний досвід реалізації, мету й основні завдання полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Німеччини та України. Охарактеризовано шляхи реалізації Болонської декларації в полікультурному просторі німецьких та українських університетів. Проведено компаративний аналіз розвитку полікультурної освіти в університетах Німеччини та України, диференційовано особливості полікультурної освіти у вітчизняних університетах. Окреслено можливості впровадження позитивного досвіду функціювання полікультурної освіти університетів Німеччини в українську систему вищої освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Левицька, Л. А. (2017). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ ТА НІМЕЧЧИНИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1692
Розділ
Статті

Посилання

Коліванова Т. В. Глобалізація та інтернаціоналізація освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Коліванова, О. Ю. Паутова. – Режим доступу : http://www.isma.pl.ua/p43.htm.

Махиня Н. В. Реформування системи педагогічної освіти Німеччини (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Теорія та методика професійної освіти» / Махиня Наталія Володимирівна ; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2009. – 210 c.

Мілютіна О. К. Полікультурна освіта учнів середньої загальноосвітньої школи у Великій Британії : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Мілютіна Ольга Костянтинівна ; Глухів. держ. пед. ун-т. – Глухів, 2008. – 260 с.

Gay G. Educational equality for students of color / G. Gay. – New York, 1997. – 280 p

Cummins J. Multicultural education and technology: promise and pitfalls / J. Cummins, D. Sayers // Multicultural education. – 1996. – № 2. – P. 4–11.

Nieto Sonia Affirming Diversity: the Sociopolitical Context of Multicultural Education. – Longman, 2000. – P. 298.

Канаев Н. М. Глобализация и высшее образование. Взгляд из ЮНЕСКО / Н. М. Канаев // Философия образования. – 2005. – № 1 (12). – С. 26–31.

Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / І. Гудзик // Науково-методичний журнал. – 2009. – Вип. 4. – С. 55–58.

Высшее образование в ВУЗах Германии [Электронный ресурс]. –Режим доступа : admin@studentur.ru.

Organisation of the education system in Germany [Elektronische Ressource]. – Art des Zugriffs : eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents.