МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглядається комплексність поняття «мотивація», зовнішні та внутрішні чинники, які впливають на її виникнення і тривалість, вплив соціального середовища на формування і підтримання мотивації, важливості урахування орієнтації мотивації, необхідності виокремлення методів підвищення мотивації у процесі, пов’язаного з вивченням іноземних мов за професійним спрямуванням у студентів немовних спеціальностей. У статті аналізується смислове наповнення терміну і розглядаються різні підходи до його тлумачення. На основі визначених факторів, що діють на формування умотивованості студентів, у статті надаються рекомендації щодо методів і шляхів підвищення мотивації до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – Київ: Либідь, 1997. – 376 с.
Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х.: Прапор, 2009. – 672 с.
Saville-Troike, M. Introducing Second Language Acquisition / M. Saville-Troike – New York: Cambridge University Press, 2009 – 206 pp.
Williams, M., Burden, R. L. Psychology for Language Teachers: a Social Constructivist Approach / M. Williams, R. L. Burden – Cambridge: Cambridge University Press, 2010 – 240 pp.
Colman, A.M. A Dictionary of Psychology (3d ed.) / A.M. Colman (Ed.) – Oxford and New York: Oxford University Press, 2009 – 882 pp.
Wallace, S. A Dictionary of Education / S. Wallace (Ed.) – Oxford and New York: Oxford University Press, 2009 – 335 pp.
Reber, A. S., Allen, Rh., Reber, E. S. The Penguin Dictionary of Psychology (4th ed.) / A. S. Reber, Rh. Allen, E. S. Reber (Ed.) – London: Penguin Books, 2009 –904 pp.
Harter, S. A new self-report scale of intrinsic versus extrinsic orientations in the classroom: motivational and informational components. Developmental Psychology, 1981, 17 (3), p. 300 - 312