РОЛЬ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВНЗ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олег Іванович Пилипишин
Сергій Васильович Бондаренко

Анотація

 

В статті зроблено спробу обґрунтувати потребу вивчення гуманітарних дисциплін під час підготовки майбутніх медичних працівників у медичних вищих навчальних закладах та процеси гуманізації та соціалізації. Формування гуманітарно-орієнтованої свідомості студентів-медиків, розвитку їх особистості та духовного світу через освоєння етнокультурних, загальнонаціональних, загальнолюдських цінностей.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Пилипишин, О. І., & Бондаренко, С. В. (2017). РОЛЬ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВНЗ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1695
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олег Іванович Пилипишин, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського»

кандидат історичних наук, доцент

Сергій Васильович Бондаренко, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського»

кандидат історичних наук, доцент

Посилання

Булах І. Є. Система управління якістю медичної освіти в Україні : Монографія / І. Булах, О. Волосовець, Ю. Вороненко [та ін.]. – Д. : «АРТ-ПРЕС», 2003. – 212 с.

Ціпко В. Роль соціально-гуманітарних наук у формуванні особистості студента вищого навчального закладу / В. Ціпко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. / Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини; [голов. ред. – Побірченко Н. С.]. – Умань : УДПУ ім. Павла Тичини, 2006, Вип.15. – C. 34–42.

Агеева Н. А. Менталитет врача в контексте гуманизации высшего образования // Universum: Медицина и фармакология: электрон. научн. журн. 2014. № 4 (5). [Электронный ресурс] – Режим доступа. – URL: http://7universum.com/ru/med/archive/item/1231.

Агеева Н. А. Профессиональная культура как нравственный императив деятельности врача // Гуманитарные и социальные науки. – 2013. – № 6. – с. 77-86.

Агеева Н. А. Социокультурные образцы как эффективное средство духовного возрождения семьи и общества // Гуманитарные и социальные науки. – 2012. – № 3. – с. 58-64.

Агеева Н. А. Этический аспект проблемы взаимоотношения врача и пациента // Гуманитарные и социальные науки. – 2012. – № 5. – с. 131-139.

Андреева Г. М. Социальная психология. М: Наука, 1994. – 325 с.

Шаповал Г. Н. Гуманитарный аспект медицинского образования как неотъемлемая составляющая обучения иностранных студентов-медиков // Актуальные вопросы общественных наук: социология, политология, философия, история. № 33: сборник статей по материалам XXXIII международной научно-практической конференции. Новосибирск, 2014. – с. 108-112.

Шаповал Г. Н. Личность преподавателя как главного ретранслятора культурных и социальных норм при обучении иностранных студентов // Актуальные вопросы общественных наук: социология, политология, философия, история. № 32: сборник статей по материалам XXXII международной научно-практической конференции. Новосибирск, 2013. – с. 49-54.

Шаповал Г. Н. «О понятии профессиональная компетентность» в современной педагогической науке// Успехи современного естествознания. – 2011. – № 8. – с. 201-202.