ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті представлено формувальний етап експерименту зокрема розкрито його етапи та перспективи. Проаналізовано та обґрунтовано застосовані методи та надана шкала оцінювання результативності експерименту. Окреслено основні проблеми підготовки вчителів фізичного виховання до організації спортивно-оздоровчої діяльності. Надано проміжні результати дослідження та окреслено особливості проведення педагогічного експерименту з підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання до організації спортивно-оздоровчої діяльності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Методи педагогічних досліджень // Бібліотека он-лайн [Електронний ресурс]. – Київ, 2007. – Режим доступу : http://www.readbookz.com/book/. с. 321
Педагогіка у запитаннях і відповідях: Навч. посіб. Рекомендовано МОН / Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. – К., 2006. – 311 с,
Педагогічний експеримент : навч.-метод. посіб. / [укладач О. Е. Жосан]. – Кіровоград : Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. – 72 с.
Сівашінская Є. Ф., Журлова І. В. Педагогіка сучасної школи: курс лекцій для студентів пед. спеціальностей вузів; [укладач Є. Ф. Сівашінской]. - Мінськ: Видавництво «Екоперспектіва», 2009 – 212 с.
Хлебникова В. А. Основные принципы построения системы понятий и терминов педагогического тестирования / В. А. Хлебникова // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2003. – № 2. – С. 53–62.