ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Миколаївна Винник

Анотація

У статті представлено формувальний етап експерименту зокрема розкрито його етапи та перспективи. Проаналізовано та обґрунтовано застосовані методи та надана шкала оцінювання результативності експерименту. Окреслено основні проблеми підготовки вчителів фізичного виховання до організації спортивно-оздоровчої діяльності. Надано проміжні результати дослідження та окреслено особливості проведення педагогічного експерименту з підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання до організації спортивно-оздоровчої діяльності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Винник, Н. М. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1701
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Миколаївна Винник, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

аспірант кафедри дошкільної та початкової освіти

Посилання

Методи педагогічних досліджень // Бібліотека он-лайн [Електронний ресурс]. – Київ, 2007. – Режим доступу : http://www.readbookz.com/book/. с. 321

Педагогіка у запитаннях і відповідях: Навч. посіб. Рекомендовано МОН / Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. – К., 2006. – 311 с,

Педагогічний експеримент : навч.-метод. посіб. / [укладач О. Е. Жосан]. – Кіровоград : Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. – 72 с.

Сівашінская Є. Ф., Журлова І. В. Педагогіка сучасної школи: курс лекцій для студентів пед. спеціальностей вузів; [укладач Є. Ф. Сівашінской]. - Мінськ: Видавництво «Екоперспектіва», 2009 – 212 с.

Хлебникова В. А. Основные принципы построения системы понятий и терминов педагогического тестирования / В. А. Хлебникова // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2003. – № 2. – С. 53–62.