ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто теоретико-методичні засади змісту педагогічної освіти у Великій Британії. Здійснено аналіз навчального плану підготовки вчителя за профілем «Початкова освіта кваліфікацією» Бакалавр мистецтв університету Роухемптон, Лондон який дав можливість засвідчити те цінне, що форми й методи роботи при опануванні різними курсами, визначені курікуломом, надзвичайно урізноманітнені, конкретизовані, передбачена значна кількість самостійної, творчої роботи при виконанні креативних завдань, при проведенні критичних розмірковувань. Особливу увагу звертаємо на фіксацію виконаних видів творчих робіт, що важливо для майбутньої професійної діяльності.
Аналіз зазначеного курікулуму дав можливість визначити прогресивні ідеї, які потрібно вивчати більш детально і використовувати в процесі реформування вищої освіти в Україні: формування навичок самостійної методичної роботи та виконання майбутнім учителем практичних завдань, необхідних для роботи в школі; чітке визначення форм атестації та їх різноманітність; творчі форми роботи: висловлення своєї індивідуальної позиції, готуючи ессе; критичне розмірковування; підготовка концертної програми; проведення дослідження, презентації.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сырых В.М. Предмет правового регулирования образовательного права // Право образование. – 2001. – №3. – С. 43-67.
Педагогічний словник/За редакцією дійсного члена АПН України Ярмаченка М.Д. – К.: Педагогічна думка, 2001
Зіньковський Ю.Ф. Навчальний план. //Енциклопедія освіти/Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040с [с.537].
Зіньковський Ю.Ф. Зміст вищої освіти. //Енциклопедія освіти/Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040с [с. 321-322].
Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи: Навч. Посіб. – К.: Знання, 2005. – 486с. – (Вища освіта ХХІ століття).