ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ЯКОСТІ, СТАНДАРТИЗАЦІЇ ТА КЕРІВНИКІВ ПРОЕКТІВ І ПРОГРАМ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Артурівна Лут
Юлія Анатоліївна Шафорост

Анотація

В статті розглядається і аналізується місце дисциплін психологічного циклу у підготовці фахівців кафедри "Якість, стандартизація та управління проектами"; проаналізовано можливі взаємозв’язки між змістом традиційного курсу з основ психології та обґрунтовано доцільність введення інтегрованих курсів "Основи професійної психології" та "Психологія управління" в навчальний план підготовки фахівців даної спеціальності; наведено структуру означеного курсу, запропоновано види і форми проведення контролю знань студентів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Лут, О. А., & Шафорост, Ю. А. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ЯКОСТІ, СТАНДАРТИЗАЦІЇ ТА КЕРІВНИКІВ ПРОЕКТІВ І ПРОГРАМ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1708
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олена Артурівна Лут, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат хімічних наук, доцент кафедри хімії та наноматеріалознавства

Юлія Анатоліївна Шафорост, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат хімічних наук, доцент кафедри хімії та наноматеріалознавства

Посилання

Журавська Н. Підготовка викладачів вищої аграрної школи: європейський стандарт вищої освіти / Н. Журавська. – Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2007. – Вип. 1–2. – С.71 – 79.

Карандашев В. Н. Методика преподавания психологии: Учебное пособие / В. Н. Карандашев. – СПб.: Питер, 2007. – 259 с.

Коваленко Е. Э. Логические основы формирования ученого материала / Е. Э. Коваленко, Н.А. Брюханова. – Х.: 1998. – 73 с.

Лазарєв М. І. Полісистемне моделювання змісту технологій навчання загально інженерних дисциплін: Монографія / М. І. Лазарєв. – Х.: Вид-во НФаУ, 2003. – 356 с.

Лузан П. Г. Методи і форми організації навчання у вищій аграрній школі: Навч. Посіб / П. Г. Лузан. – К.: Аграрна освіта, 2003. – 229 с.

Пометун О. І. Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти / О. І. Пометун. – Рідна школа. – 2005. – № 1. – С.65– 69.

Бушуев С. Д. Динамическое лидерство в управлении проектами: Монография / С. Д. Бушуев, В. В. Морозов. – Украинская ассоциация управления проектами. – К.: Принт, 2000. – 312 с.

Зинкевич-Евстигнеева Т. Технология создания команды / Т. Зинкевич-Евстигнеева, Д. Фролов, Т. Грабенко. – С.-Пб.: Речь, 2002.

Матвійчук О.С. Скарбничка тренера. На допомогу психологу-початківцю / О. С. Матвійчук, С. А. Саханюк. – Практична психологія та соціальна робота. – 2005. – № 9. – С. 19 – 23.

http://lib.chdu.edu.ua/pdf/metodser/111/14.pdf