ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ-ФІНАНСИСТІВ У БЕЛЬГІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Остапівна Яблочнікова

Анотація

У цій публікації автором розкрито сукупність організаційних аспектів, що стосуються здійснення магістерської підготовки й ефективного формування професійної компетентності випускників магістерських програм у галузі фінансів у вищих навчальних закладах Бельгії. Такі фахівці мають забезпечити постійну платоспроможність й сталий розвиток, як окремих підприємницьких структур, виробничих підприємств, так і фінансової, економічної й податкової систем країни у цілому. Результати здійсненого автором системного аналізу, що наведені у даній статті, будуть досить цікавими, а також актуальними для вітчизняних менеджерів освітньої галузі, педагогів й дослідників. Обґрунтовується перспективність запозичення низки позитивних моментів організації професійного навчання магістрів-фінансистів у ВНЗ з подальшим перенесенням їх на ґрунт освітньої діяльності в Україні.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Яблочнікова, І. О. (2017). ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ-ФІНАНСИСТІВ У БЕЛЬГІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1712
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Остапівна Яблочнікова, Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України

кандидат педагогічних наук, докторант

Посилання

Ничкало Н. Порівняльна професійна педагогіка як галузь педагогічного знання / Н. Ничкало // Порівняльна професійна педагогіка: науковий журнал / гол. редактор Н.М. Бідюк. – К.; Хмельницький: ХНУ, 2011. – Вип. 1. – С. 6 − 18.

Яблочніков С. Л. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков // Наукові записки Ніжинського держ. ун-ту ім. М. Гоголя (Псих.- пед. науки).– Ніжин: НДУ, 2012.– №3. – С.136 –139.

Ускова Б. А. Особенности общепедагогической подготовки преподавателей профессиональной школы в системе высшего образования Бельгии и Нидерландов: Дис. ... канд. пед. н.: 13.00.01.Екатеринбург, 2000. –152 c.