ГРА ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто гру як метод навчання дітей дошкільного віку. Автором проаналізовано гру як провідну діяльність дошкільників .
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Дуткевич Т. В. Дитяча психологія. навч. посіб./ Т. В. Дуткевич – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 424 с.
Колінко О.А., Сливінська Т.О.Абетка успішної адаптації / О. А. Колінко, Т. О. Сливінська – Миколаїв, 2005 – 44с.
Мойсеюк Н. Є. Педагогіка. / Н. Є. Мойсеюк – К.: 2001, 608 с
Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навч.-метод. посіб./ за ред. Г. С. Тарасенко. – К. : Видавничий Дім «Слово», 2010. – 320 с.
Поніманська Т.І. Дошкільна педагогіка : навч. посіб. / Т.І. Поніманська – К.: Академвидав, 2006. – 456 c
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів / О.Я. Савченко – К.: Абрис, 1997. – 416 с.
Скрипченко О. В., Долинська Л.В. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська ,З. В. Огороднійчук та . ін.– К.: Просвіта, 2001.– 416 с.