ПОСТАТЬ ВЧИТЕЛЯ У ПОГЛЯДАХ Г. С. СКОВОРОДИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті досліджено основні погляди Г. С. Сковороди на роль вчителя у суспільстві. Узагальнено психолого-педагогічну модель українського педагога, визначено його характеристику та вимоги щодо виконання професійних обов’язків. Зроблено аналіз творчої спадщини видатного педагога та його думок про педагогічну, вчительську працю. Охарактеризовано основні якості та здібності, якими повинен володіти саме шкільний вчитель. Встановлено, що психолого-педагогічна модель українського вчителя вимагає високого рівня національної самосвідомості, ґрунтовного знання історії України та української психолого-педагогічної думки.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сковорода Г.С. Твори: У 2т. – К.: АТ, Обереги, 1994. – (Гарвард. б-ка давнього укр. письменства). Т.1. –
с.
Сковорода Г.С. Твори: У 2т. – К.: АТ, Обереги, 1994. – (Гарвард. б-ка давнього укр. письменства). У 2т: Трактати. Діалоги. Притчі. Переклади. Листи. – 480 с.