АНАЛІЗ ПРАКТИКИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті автор розглядає експериментальні результати аналізу проблеми інтеграції у навчальних закладах для уточнення теоретичних висновків щодо розвитку та значущості інтегративних процесів у різних типах навчальних закладів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Тарасов Л.В. Необхідність перебудови викладання природних предметів на основі інтеграційно-гуманітарного підходу // Физика в школе. 1989. – № 4. – С.32 – 48.
Дольнікова Л. В. Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту природничих дисциплін у медичних коледжах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти”. Teрнопіль, 2001. – 20 с.
Левчук О. В. Інтеграція природничо-математичної та спеціальної підготовки майбутніх економістів у вищих аграрних навчальних закладах: дис.... на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / Левчук Олена Володимирівна. – Вінниця, 2008. – 226 с.
Вознюк О. М. Формування системи гуманітарних інтегрованих знань студентів технічних університетів: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Вознюк Оксана Миколаївна. – Вінниця, 2004. – 270 с.
Якимович Т. Д. Інтеграція теоретичного і виробничого навчання в процесі професійної підготовки фахівців (на матеріалі електронної промисловості) : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Якимович Тетяна Дмитрівна. – К., 2001. – 240 с.
Козловська І. М. Інтеграція знань як засіб гуманітаризації навчання у процесі підготовки фахівців технічного профілю / І. М. Козловська, О. М. Вознюк // Науковий вісник Південно¬українського державного університету ім. К.Д.Ушинського: Стаття. – 2002. – Вип.10. – Ч.2. – С. 62 – 66.