ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто основні проблеми соціалізації дітей з особливими потребами. Автором проаналізовані проблеми, які виникають при соціалізації дітей з особливими потребами та шляхи вирішення цих проблем.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бондар В. І. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі / [В. І. Бондар, В. В. Засенкo]. – К.: Науковий світ, 2004. – Вип. 5. – 374 с.
Засенко В. Інтеграція осіб з порушеннями слуху: проблеми, пошуки, перспективи / [В. Засенко, А. Калупаева] // Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство. – К.: Контекст, 2000. – С. 61 – 63.
Кузава І. Б. Інклюзивна освіта дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку / І. Б. Кузава. – Луцьк, ПП Іванюк В. П., 2013. – 292 с.
Мартынова Г. Ю. Психологическая коррекция в работе с детьми, имеющими различные отклонения в развитии / Г. Ю. Мартынова // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития. – 2003. – № 2. – С. 13 – 18.
Синьова Є. Тифлопсихологія / Є. Синьова. – К.: ВО УОЦ – БФ “Візаві”, 2002. – 296 с.
Солнцева Л. Тифлопсихология детства / Л. Солнцева. – М.: Полиграф-сервис, 2000. – 250 с.