ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОМУ НАВЧАННІ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Стаття присвячена проблемі впровадження диференційованого навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Автор обґрунтовує принципи диференційованого навчання як педагогічної технології для навчання майбутніх фахівців технічних напрямків, форми та прийоми диференційованого навчання, звертає увагу на особливості застосування диференційованого навчання та характеризує методи навчання, які можуть бути використані при вивченні іноземної мови професійного спрямування у ВНЗ.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Унт, І.Е. Индивидуализация и дифференциация обучения / І.Е. Унт – М.: Педагогіка, 1990. – 192 с.
Чередов І.М. О дифференциации обучения на уроках. / Чередов І.М. – Омск, 1973.
Артюхов, М.В. Дифференциация как условие развития инновационных процессов в образовании / М.В. Артюхов // Дифференциация образования. Региональная стратегия и тактика обеспечения инновационных процессов. – М. Новокузнецьк: НДПКІ, 1996. – С. 88 - 109.
Загвязинський, В.І. О дифференцированном подходе / В.И. Загвязинский // Народное образование, 1968. – №10. – С.16-23.
Голант Е.Я. Дидактические основы дифференцированного обучения // Актуальные проблемы индивидуализации обучения: Материалы научного симпозиума. – Тарту: Тарт. кн. изд-во, 1970. – С.44-52.
Російська педагогічна енциклопедія: в 2-х т. Т. 1. / гл. ред. В.В. Давыдов. – М: БРЕ, 1993. – С. 276.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологи / Г.К. Селевко // Учебное пособие – М., 1998. – С. 80.
Монахов, В.М. Дифференциация обучения в средней школе / В.М. Монахов, В.А. Орлов, В.В. Фирсов // Советская педагогика. – 1990. - № 8. - С. 42 - 47.
Рабунський, Е.С. Индивидуальный подход в процессе обучения школьников (На основе анализа их самостоятельной учебной деятельности) / Е.С. Рабунский – М .: Педагогика, 1975. - С. 184.
Чуріков І.А. Индивидуально-дифференцированный подход к учащимся как эффективное средство активизации познавательной деятельности. / І.А.Чуріков. – Казань, 1973.
Tomilson C. A. Differentiating instruction: Why bother? / Tomilson C. A. – Middle Ground, 9, p. 12-14.
Irujo, S. Differentiated instruction: We can no longer just aim down the middle. ELL Outlook. – 2004, September/October. Retrieved from http://coursecrafters.com/ELL-Outlook/index.html