СУТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Оксана Валентинівна Момот

Анотація

У статті на основі аналізу теоретичної літератури та власного практичного досвіду організації викладання природничих дисциплін сформована суть поняття підготовки майбутніх викладачів природничих дисциплін до науково-педагогічної діяльності в умовах магістратури класичного університету. Запропоновано структурну схему суті цього поняття у класичному університеті.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Момот, О. В. (2017). СУТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1722
Розділ
Статті
Біографія автора

Оксана Валентинівна Момот, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

заступник декана (навчальна робота) фізичного факультету

Посилання

Гриньова М.В. Саморегуляція: навч.-метод. посіб. / Марина Вікторівна Гриньова. – Полтава: АСМІ, 2008. – 268 с.

Гунченко О.Г. Імідж викладача вищої школи / О.Г. Гунченко // Духовність особистості. – 2014. – Вип. 4. – С. 79-85.

Кононец Н.В. Дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів аграрних коледжів: дис. канд. пед. наук: 13.00.09 / Кононец Наталія Василівна. – 2010. – 259 с.

Люленко С. Компонентний склад підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи / С. Люленко //Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2014. – Ч. 1. – С. 246–252.

Педагогічна майстерність: підруч. / [Зязюн І.А.; Педагогічна майстерність учителя: Навчальний посібник / За ред. проф. В.М. Гриньової, С.Т. Золотухіної. – Вид. 2-е, випр. і доп. – Харкiв: «ОВС», 2006. –224 с.

Пєхота О.М. Особистісно-орієнтоване навчання: підготовка вчителя: Монографія / О.М. Пєхота, А.М. Старєва. – [2-е вид. доп. та перероб.]. – Миколаїв: Вид-во «Іліон», 2006. – С. 17.

Флешар Е. Дидактичні основи підготовки студентів – майбутніх вчителів біології до реалізації екологічної освіти: Автореф. дис. доктора пед. наук: 13.00.02 / Е. Флешар; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – К., 1999. – 41 с.

Хомич Л.О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя почат- кових класів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Л.О. Хомич. − К., 1999. – 38 с.

Щербак І.В. Підготовка майбутнього вчителя до громадянського виховання молодших школярів: сучасні підходи до проблеми / І.В. Щербак // Науковий вісник МДУ імені В.О. Сухомлинського. – 2010. Вип.1.30. – С. 98–105.

Якса Н.В. Професійна підготовка майбутніх учителів: теорія і методика міжкультурної взаємодії в умовах Кримського регіону: [монографія] / Н.В. Якса. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – 568 с.