СУТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гриньова М.В. Саморегуляція: навч.-метод. посіб. / Марина Вікторівна Гриньова. – Полтава: АСМІ, 2008. – 268 с.
Гунченко О.Г. Імідж викладача вищої школи / О.Г. Гунченко // Духовність особистості. – 2014. – Вип. 4. – С. 79-85.
Кононец Н.В. Дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів аграрних коледжів: дис. канд. пед. наук: 13.00.09 / Кононец Наталія Василівна. – 2010. – 259 с.
Люленко С. Компонентний склад підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи / С. Люленко //Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2014. – Ч. 1. – С. 246–252.
Педагогічна майстерність: підруч. / [Зязюн І.А.; Педагогічна майстерність учителя: Навчальний посібник / За ред. проф. В.М. Гриньової, С.Т. Золотухіної. – Вид. 2-е, випр. і доп. – Харкiв: «ОВС», 2006. –224 с.
Пєхота О.М. Особистісно-орієнтоване навчання: підготовка вчителя: Монографія / О.М. Пєхота, А.М. Старєва. – [2-е вид. доп. та перероб.]. – Миколаїв: Вид-во «Іліон», 2006. – С. 17.
Флешар Е. Дидактичні основи підготовки студентів – майбутніх вчителів біології до реалізації екологічної освіти: Автореф. дис. доктора пед. наук: 13.00.02 / Е. Флешар; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – К., 1999. – 41 с.
Хомич Л.О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя почат- кових класів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Л.О. Хомич. − К., 1999. – 38 с.
Щербак І.В. Підготовка майбутнього вчителя до громадянського виховання молодших школярів: сучасні підходи до проблеми / І.В. Щербак // Науковий вісник МДУ імені В.О. Сухомлинського. – 2010. Вип.1.30. – С. 98–105.
Якса Н.В. Професійна підготовка майбутніх учителів: теорія і методика міжкультурної взаємодії в умовах Кримського регіону: [монографія] / Н.В. Якса. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – 568 с.