ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто поняття та проблема формування пізнавальної активності старших дошкільників та визначені види творчих завдань. Схарактеризовані особливості кожного з представлених видів завдань.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Дабіжа Л.К. Розвивати творчий потенціал / Л.К. Дабіжал. – К., 2002. –191 с.
Єфремов В.І. Творче виховання й освіту дітей на базі ТРИЗ. / В.І. Єфремов. – Львів: «Унікон», 2001. – 234 с.
Крутій К.С. Дитина в дошкільні роки: Програма розвитку, навчання та виховання дітей / К.С. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ «Ліпс», 2004. – 268 с.
Ладивір С. П. Пізнавальний розвиток: пошук ефективних шляхів. / С.О. Ладивір. – К.: «Дошкільне виховання», 2002. – 298 с.
Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів. / В.І. Лозова. – Харків: «ОВС», 2000. – 298 с.
Прохорова Л. К. Розвиваємо творчу активність дошкільнят. / Л.К. Прохорова. – М., 1996. –129 с.
Скрипченко О.В. Загальна психологія. / – О.В. Скрипченко. – К., 2011 – 465 с.