ДЕЯКІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ КУРСАНТІВ-МАЙБУТНІХ АВІАДИСПЕТЧЕРІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглядаються основні підходи до розуміння сутності адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі та основні етапи дослідження цього феномену. Подано огляд наукових праць педагогів та психологів, присвячених проблемі адаптації першокурсників на рівні вищих навчальних закладів. Проаналізовано основні компоненти концептуальної моделі адаптації. Виділені основні критерії феномену адаптації та окреслені основні фактори, які здатні сприяти успішній адаптації студентів-першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. Систематизовані адаптаційні труднощі, з якими зустрічаються майбутні авіаційні диспетчери під час навчання в авіаційному вищому навчальному закладі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Психологический словарь // Под ред. В.П. Зинченко, Б.Г. Мещеряков – 2-е изд. перераб. и доп. – М.: Педагогика-Пресс, 1998. – 440 с.
Сірко Р.І. Психічне здоров’я у старшому юнацькому віці як предмет психологічного аналізу / Р.І. Сірко: автореф. дис. ... кандидата психол. наук: 19.00.07 / Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. –К., 2002. -15 с.
Хрестоматия аномального развития личности. – СПб.: Питер, 2002. – 206 с.
Кондратова В.П. Некоторые психологические показатели адаптации студента-первокурсника в условиях обучения в вузе./В.П. Кондратова//Вопросы вузовской педагогики, психологии и дидактики. – Воронеж, 1972. – С. 35.
Плотнікова О.Б. Дидактична адаптація студентів першого курсу вищого педагогічного закладу (на матеріалі вивчення іноземної мови): дис. ... кандидата пед. наук: 13.00.09 / О.Б. Плотнікова. – К., 2001. - 152 с.
Ловцов Д.А. Адаптивная система индивидуального обучения / Д.А. Ловцов, В.В. Богорев // Педагогика. – 2001. – №6. – С. 24-28.
Ляхова І. Використання системного аналізу процесу адаптації студентів-першокурсників / І. Ляхова, О. Учитель. // Рідна школа. – 2001. - №1. – С.61-63.