ВИХОВАННЯ І РОЗВИТОК У СТУДЕНТІВ ІНТЕРЕСУ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ЗДІБНОСТІ ДО НАВЧАННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
. В статті розглядається проблема розвитку у студентів інтересу та пізнавальної здібності до навчання. Зосереджено увагу на пріоритетах, які спрямовують на удосконалення, виховання у студентів інтересу до навчання, забезпечення наукової якості, та професійної підготовки, сприяння якості вищої освіти, актуалізація й постійна активізація пізнавальної діяльності студентів. Спрямованість на гармонійне поєднання наукових досліджень та істинне значення розвитку інтересу до навчання має постановка перед студентами перспективної головної мети, яка повинна мати чітке, конкретне визначення.
Усвідомлення своїх досліджень на фоні колективу спонукає студента до активного навчання, стимулює розвиток його громадської активності й ініціативи, посилення ролі ефективного оволодіння значеннями сприяє виробленню у них самостійності мислення,активності, ініціативи у професійній підготовці.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Шлемин А.М., Физкультурно оздоровительная робота в школе/ А.М. Шлемин.- Москва: «Просвещение», 1998.
Кричук О.І. Виховання в учнів інтересу до навчання / О.І. Кричук.-Київ: «Знання» Української РСР, 1986.
Березовин Н.А., Морозова Л.И. Адаптация первокурсников к педагогическому процессу вуза: Педагогика высшей школы Минск: Из-во БГУ, 1988. - С 32-34.
Новосельський В.Ф. Методика урока физической культуры в старшых класах / В.Ф. Новосельський. – Киев:Радянська школа, 1983.-25,27.
Ведмеденко Б.Ф. Виховне значення фізкультури і спорту/ Б.Ф. Ведмеденко.- Київ: товариство «Знання» Української РСР, 1986.
Присяжнюк Ф.І. Візичне виховання. Теоретичний розділ/ Ф.І. Присяжнюк, В.П. Краснов, М.О. Третьяков, Р.Т. Раєвський та ін. - Київ: «Центр учбової літератури» 2007. – С 9.
Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Частина 1/ Б.М. Шиян. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001.- С 31.