ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто поняття дитячої гри, ігрових технологій. Схарактеризовано особливості дитячої гри у різні вікові періоди та роль вихователя у них. Значення гри у моральному вихованні дітей дошкільного віку.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Власова О. Педагогічна психологія / О. Власова. – К.: Либідь, 2005. – 400 с.
Дибина О.В. Гра - шлях пізнання предметного світу / О.В. Дибина // Дошкільне виховання. – 2005. – №4. – С. 14-23.
Дуткевич Т. Дитяча психологія / Т. Дуткевич. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 424 с.
Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології / І. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 218 с.
Заморев С.І. Від гри – до розвитку особистості / С.І. Заморев // Дошкільне виховання. – 1995. – №3. – С. 78-81.
Лисенко Н. Педагогіка українського довкілля. – К.:Видавничий дім «Слово», 2010. – 360 с.
Окерешко О. Гра в житті малюка / О. Окерешко // Психолог дошкілля. – 2011. – №5. – С. 11-14.
Смирнова Е. Детская психология / Е. Смирнова. – М.: Владос, 2003. – 366 с.