ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ілона Євгенівна Мироненко

Анотація

У статті розглянуто поняття дитячої гри, ігрових технологій. Схарактеризовано особливості дитячої гри у різні вікові періоди та роль вихователя у них. Значення гри у моральному вихованні дітей дошкільного віку.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Мироненко, І. Є. (2017). ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1732
Розділ
Статті
Біографія автора

Ілона Євгенівна Мироненко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

студентка

Посилання

Власова О. Педагогічна психологія / О. Власова. – К.: Либідь, 2005. – 400 с.

Дибина О.В. Гра - шлях пізнання предметного світу / О.В. Дибина // Дошкільне виховання. – 2005. – №4. – С. 14-23.

Дуткевич Т. Дитяча психологія / Т. Дуткевич. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 424 с.

Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології / І. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 218 с.

Заморев С.І. Від гри – до розвитку особистості / С.І. Заморев // Дошкільне виховання. – 1995. – №3. – С. 78-81.

Лисенко Н. Педагогіка українського довкілля. – К.:Видавничий дім «Слово», 2010. – 360 с.

Окерешко О. Гра в житті малюка / О. Окерешко // Психолог дошкілля. – 2011. – №5. – С. 11-14.

Смирнова Е. Детская психология / Е. Смирнова. – М.: Владос, 2003. – 366 с.