ПОЛІКУЛЬТУРНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВИЩОГО ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті висвітлено особливості та структурні компоненти полікультурного виховання студентів в освітньо-виховному середовищі вищого технічного навчального закладу. Доведено, що моделювання полікультурного виховання студентів в освітньо-виховному середовищі вищого технічного навчального закладу базується на низці принципів (гуманізації, природовідповідності, культуровідповідності, виховуючої діяльності та ін.). Обґрунтовано інтегровані педагогічні принципи формування змісту полікультурного виховання студентів вищих технічних навчальних закладів. Виділено компоненти полікультурної вихованості студентів вищого технічного навчального закладу (мотиваційний, знаннєвий, ціннісний, ситуативний і рефлексивний). Виокремлено блоки методів полікультурного виховання студентів вищого технічного навчального закладу. Теоретично обґрунтовано відповідні педагогічні умови та шляхи їх реалізації на практиці. Показана доцільність впровадження освітньо-виховного мета предмету «Полікультурна компетентність інженера.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Національна доктрина розвитку освіти. Затверджена Указом Президента України від 17. 04. 02 № 347 / 2002. – К., 2002. – 25 с.
2.Красовицький М.Ю. Проблеми полікультурної освіти і виховання в загальноосвітній школі / М.Ю. Красовицький // Полікультурна освіта в Україні : навчальні плани та підручники : [зб. статей за матеріалами конф.]. – К. : Б.в., 1998. – С. 16 – 20.
3.Вишневський О. Ще раз про народження громадянина. Національне і громадське у сучасному українському вихованні / О. Вишневський // Освіта. – 2002. – 6 – 13 лютого. – С. 6 – 7.
Панченков А.О. Полікультурне виховання в школі // Відкритий урок. – 2001. – № 9 – 10. – С. 14 – 18.
Бойченко В.В. Полікультурне виховання молодших школярів у навчально-виховному процесі школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 “Теорія і методика виховання” / В.В. Бойченко. – Херсон, 2006. – 20 с.
Даутова Г. Поликультурные ориентиры в образовании / Г. Даутова // Высшее образование в России. – 2004. – № 9. – С. 81 – 83.
Левандовская А. Внешняя и внутренняя среда вуза: влияние на качество образования / А. Левандовская // Высшее образование в России. – 2006. – № 7. – С. 152 – 154., 115.
Цимбрило С.М. Інтегративний підхід до формування змісту полікультурного виховання студентів вищих технічних навчальних закладів // Нові технології навчання. – 2010. – № 66. – С.126 – 132.
Цимбрило С.М. Моделювання процесу полікультурного виховання студентів вищих технічних навчальних закладів // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2010. – № 5. – С.158 – 164.