ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ В ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
В статті розкривається сутність педагогічних умов ефективності навчально-польової практики в формуванні інтересу майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності як важливого компонента формування професіоналізму вчителя біології та розглядається важлива роль польових-навчальних практик, як засобу формування природоохоронних інтересів майбутніх вчителів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Архангельский С. И. Лекции по теории обучения в высшей школе / С. И. Архангельский. – М., 1974. – 248 с.
Афанасьев Ю.Н. Развивающая педагогика в университетской образовательной среде/ Ю.Н.Афанасьев. – М.: Логос, 1999. – 157с., с.2
Дерябо С. Д., Современные тенденции в развитии стратегии экологического образования /С. Д. Дерябо, В. А. Ясвин // Экологический Вестник. – 2001. – № 5-6. – с. 24-29.
Кондрашова Л.В. Высшая школа и Болонский процесс: реалии и перспективы/ Л. В. Кондрашова. – Кривой Рог, 2007. – 474с., с.336
Педагогическая энциклопедия. – М., 1965. – Т. 1-4. – 912 с.