ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ В ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олександр Олексійович Кобрюшко

Анотація

В статті розкривається сутність педагогічних умов ефективності навчально-польової практики в формуванні інтересу майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності як важливого компонента формування професіоналізму вчителя біології та розглядається важлива роль польових-навчальних практик, як засобу формування природоохоронних інтересів майбутніх вчителів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Кобрюшко, О. О. (2017). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ В ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1738
Розділ
Статті
Біографія автора

Олександр Олексійович Кобрюшко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ КНУ

асистент кафедри ботаніки та екології природничого факультету

Посилання

Архангельский С. И. Лекции по теории обучения в высшей школе / С. И. Архангельский. – М., 1974. – 248 с.

Афанасьев Ю.Н. Развивающая педагогика в университетской образовательной среде/ Ю.Н.Афанасьев. – М.: Логос, 1999. – 157с., с.2

Дерябо С. Д., Современные тенденции в развитии стратегии экологического образования /С. Д. Дерябо, В. А. Ясвин // Экологический Вестник. – 2001. – № 5-6. – с. 24-29.

Кондрашова Л.В. Высшая школа и Болонский процесс: реалии и перспективы/ Л. В. Кондрашова. – Кривой Рог, 2007. – 474с., с.336

Педагогическая энциклопедия. – М., 1965. – Т. 1-4. – 912 с.