РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЛАБОРАТОРІЇ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ (60-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Любов Вікторівна АРТЕМОВА
Світлана Анатоліївна САЯПІНА

Анотація

У статті наголошено на тому, що період раннього дитинства характеризується значними психофізіологічними можливостями. Доведено, що Інститут дошкільного виховання Академії педагогічних наук СРСР дослідив виявлення педагогічних умов, що підвищують рівень інтелектуального та мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Акцентовано на тому, що у досліджуваний час мало було розроблено або зовсім не вивчено питання: про програмне та можливе планомірне повідомлення дітям доступних для цього віку знань і формування умінь; про специфіку проведення занять; про навчальні прийоми; про стимулювання мовної та інтелектуальної активності дітей; про використання емоційно-художніх засобів (фольклор, художня література, картинки); щодо розвитку предметно-знарядної діяльності вже в ранньому віці.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
АРТЕМОВА, Л. В., & САЯПІНА, С. А. (2017). РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЛАБОРАТОРІЇ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ (60-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (10). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1798
Розділ
Статті
Біографії авторів

Любов Вікторівна АРТЕМОВА, Київський міжнародний університет

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри психології та педагогіки

Світлана Анатоліївна САЯПІНА, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки

Посилання

Карпинская Н. С. Роль художественного слова в ознакомлении детей раннего возраста с окружающим / Н.С. Карпинская // Умственное воспитание детей раннего возраста / [Под ред. Е.И. Радиной]. − М. : Просвещение, 1966. − С. 191–239.

Новоселова С. Л. Развитие мышления в раннем возрасте в связи с формированием опосредствованной деятельности / С.Л. Новоселова // Умственное воспитание детей раннего возраста / [Под ред. Е.И.Радиной]. − М. : Просвещение, 1966. − С. 63–119.

Попова М. И. Начало речевого общения у детей раннего возраста / М.И. Попова // Умственное воспитание детей раннего возраста / [Под ред. Е.И. Радиной]. − М. : Просвещение, 1966. − С. 120–190.

Радина Е. И. Последовательность усложнения умственных задач в деятельности детей с дидактическими игрушками / Е. И. Радина // Умственное воспитание детей раннего возраста / [Под ред. Е.И.Радиной]. − М. : Просвещение, 1966. − С. 13–62.

Вопросы педагогики раннего детства / [Под ред. Н.М. Аксариной и Е.И. Радиной]. − М. : Просвещение, 1964. − 108 с.

Дидактические игры и занятия с детьми раннего возраста / [под ред. Е.И. Радиной]. − М. : Просвещение, 1966. − 162 с.

Радина Е. И. Воспитательное значение дидактически направленных игр и занятий и особенности их проведения с детьми второго года жизни / Е. И. Радина // Вопросы педагогики раннего детства − М. : Просвещение, 1964. − 108 с.

Фрухт Э. А. Занятия со строительным материалом с детьми второго года жизни / Э. А. Фрухт / Значение и основные принципы проведения занятий с детьми раннего возраста [Под ред. М.Н. Аксариной] − М. : Издание ЦИУВ, 1963. − 96 с.