ЗМІСТОВО-СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гриньова В.М. Формування педагогічної культу-ри майбутнього вчителя (теоретичний та мето-дичний аспект): монографія. Харків: Основа, 1998. 300 с.
Таама Аль Атаби Аяд Хаяви. Формирование профессионально-художественной культуры бу-дущих учителей изобразительного искусства: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Одесса: ГУ «Южноукраинский національний педагогічний університетт им. К. Д. Ушинского», 2012. 271 с.
Продан І.В. Формування професійної культури майбутніх дизайнерів одягу в процесі самостій-ної роботи у вищих навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Луганськ, 2013. 292 c.
Саприкіна Л.В. Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навча-льних закладах. Вісник Кременчуцького націона-льного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук, 2018. Вип. 2. С. 108–113.
Парфенова О.В. Формування етнохудожньої культури майбутніх дизайнерів у позааудиторній діяльності: дис. ... канд.. пед. наук: 13.00.07. Луганськ: ДЗ «Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка», 2014. 213 с.
Мачача Т.С. Формування проектно-технологічної культури учнів основної школи у процесі трудового навчання: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2011. 232 с.
Крамаренко Т.В. Формування культури професійного діалогу майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Дніпропетровськ, 2013. 301 с.
Большой психологический словарь [сост. и общ. ред.: Б.Г. Мещеряков, В.П. Зинченко] СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2007. 672 с.
Гуревич П.С. Философия культуры: учеб. для высшей школы. М.: NOTABENE, 2001. 349 с.
Елькін М.В. Формування професійної компетент-ності майбутнього вчителя географії засобами проектної діяльності: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Бердянськ: Бердянський держ. педагогічний ун-т, 2005. 260 с.
Пінчук Ю.В. Система профессиональной компе-тентности учителя-логопеда: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03. Київ, 2005. 201 с.