ЗМІСТОВО-СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Оксана Едуардівна ЧЕКАЛОВА

Анотація

У статті проаналізовано сутність і зміст дизайнерської культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в умовах вищого педагогічного навчального закладу. Виокремлено структурні компоненти дизайнерської культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва: мотиваційний; когнытивно-технологічний; особистісний та рефлексивний. Схарактеризовано зміст структурних компонентів дизайнерської культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЧЕКАЛОВА, О. Е. (2020). ЗМІСТОВО-СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/180-185
Розділ
Статті
Біографія автора

Оксана Едуардівна ЧЕКАЛОВА, Криворізький державний педагогічний університет

асистентка кафедри декоративно-прикладного мистецтва та дизайну

Посилання

Гриньова В.М. Формування педагогічної культу-ри майбутнього вчителя (теоретичний та мето-дичний аспект): монографія. Харків: Основа, 1998. 300 с.

Таама Аль Атаби Аяд Хаяви. Формирование профессионально-художественной культуры бу-дущих учителей изобразительного искусства: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Одесса: ГУ «Южноукраинский національний педагогічний університетт им. К. Д. Ушинского», 2012. 271 с.

Продан І.В. Формування професійної культури майбутніх дизайнерів одягу в процесі самостій-ної роботи у вищих навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Луганськ, 2013. 292 c.

Саприкіна Л.В. Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навча-льних закладах. Вісник Кременчуцького націона-льного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук, 2018. Вип. 2. С. 108–113.

Парфенова О.В. Формування етнохудожньої культури майбутніх дизайнерів у позааудиторній діяльності: дис. ... канд.. пед. наук: 13.00.07. Луганськ: ДЗ «Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка», 2014. 213 с.

Мачача Т.С. Формування проектно-технологічної культури учнів основної школи у процесі трудового навчання: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2011. 232 с.

Крамаренко Т.В. Формування культури професійного діалогу майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Дніпропетровськ, 2013. 301 с.

Большой психологический словарь [сост. и общ. ред.: Б.Г. Мещеряков, В.П. Зинченко] СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2007. 672 с.

Гуревич П.С. Философия культуры: учеб. для высшей школы. М.: NOTABENE, 2001. 349 с.

Елькін М.В. Формування професійної компетент-ності майбутнього вчителя географії засобами проектної діяльності: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Бердянськ: Бердянський держ. педагогічний ун-т, 2005. 260 с.

Пінчук Ю.В. Система профессиональной компе-тентности учителя-логопеда: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03. Київ, 2005. 201 с.