SCIENTIFIC APPROACHES TO THE CONCEPT «MOTIVATION» AS A PEDAGOGICAL AND PSYCHOLOGICAL PROBLEM
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Pedagogical encyclopedia. (1965). In I. A. Kairov, Vol. 2. Moscow (in Rus.).
Honcharenko, S. Y. (1997) Ukrainian pedagogical dictionary. Kyiv: Lybid. (in Ukr.)
Asyeyev, V. A. (2003). Optimization of education methods and their innovation. Innovation and Education, 29, 31–38. Retrieved from http://anthropology.ru/ry/texts/aseev/educinnov–04.html (in Rus.)
Zymnia, I. A. (1991). Psychology of studying foreign languages at school. Moscow, Education. (in Rus.)
Dodonov, B. I. (1984). Structure and dynamics of activity motives. Questions of Psychology, 4, 74–79. (in Rus.)
Maslow, A. Motivation and personality. Piter, 352 (in Rus.)
Werner B. A (1979). Theory of motivation for some classroom experiences. Journal of Educational Psychology, 71, 3–35.
Hebos, A. I (1977). Psychological conditions of creating positive motivation of studying. Theses of reports to the V All-Union Congress of Psychologists of the USSR. Part 1, 55–87. Moscow: Knowledge. (in Rus.)