ЗМІСТ І ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ОСВІТИ В КИТАЇ ТА УКРАЇНІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Пазюра Н.В. Особливості розвитку професійно-технічної освіти в Китаї (остання чверть ХХ століття): монографія / Н.В. Пазюра ; за ред. Н.Г. Ничкало. – Київ : Альфа – ПІК, 2009. – 206 с.
天津师范大学教学计划管理办法[Електронний ресурс] Режим доступу: http://59.67.75.231/office/xxgk/skin/one/show.asp?fromtable=dtnews&id=322
师范生教育实习总结[Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.hujiang.com/shixi_s/p521417/
Сайт міністерства освіти КНР [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.moe.edu.cn/
Шулдик Г.О. Педагогічна практика : навч. посіб. для студ. пед. вузів / Г.О. Шулдик, В.І. Шулдик. – Київ : Науковий світ, 2000. – 143 с.
中华人民共和国教育法路律集 (Закони Китайської народної республіки про освіту)。外文出版社,北京1999, 185页