ОСОБЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Виявлено, що формування особистості будь-якої дитини, у тому числі з відхиленнями в розвитку відбувається, у першу чергу, у сім’ї, тому від характеру взаємовідносин батьків із дитиною залежить, наскільки адекватними будуть її контакти з соціальним середовищем. Відповідно, актуальною проблемою визначено питання співпраці освітніх закладів і сім’ї у вихованні дитини з особливими потребами. Розкрито мету, схарактеризовано етапи і форми роботи педагога з батьками дитини з особливими потребами.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Марушкевич А. А. Родинна педагогіка : навчально-методичний посібник /А. А. Марушкевич, В. Г. Постовий, Т. Ф. Алексєєнко та ін. – Київ : Видавець ПАРАПАН, 2002. – 216 с.
Выготский Л. С. Психология развития ребенка : учебное пособие / Л. С. Выготский. – Москва : Академия, 2006. – 512 с.
Назарова Н. М. Интегрированное (инклюзивное) образование : генезис и проблемы внедрения [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http:// www.mgpu.ru – Название с экрана.
Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене : наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – Київ : Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с.
Мартинчук О. В. Основи корекційної педагогіки : навч.-метод. пос. [для студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта»] / О. В. Мартинчук. – Київ : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010. – 288 с.
Выготский Л. С. Принципы воспитания физически дефективных детей / Л. С. Выготский // Основы дефектологии. – Санкт-Петербург – Москва : Изд-во «Лань», 2003. – 127 с.
Быкова Е. А. Международно-правовой механизм контроля за соблюдением обязательств государств в области защиты прав ребенка / Е. А. Быкова // Вестн. МГУ. – 2004. – № 2. – С. 95–106.
Ляшенко В. Рання соціальна реабілітація дітей-інвалідів / В. Ляшенко // Соціальний захист. – 2011. – № 5. – С. 34–41.
Бондар В. І. Проблеми корекційного навчання у спеціальній педагогіці : навч. посіб. / В. І. Бондар. – Київ : Наш час, 2005. – 176 с.
Іванова І. Діти з особливими потребами : проблема термінологічного визначення / І. Іванова // Дефектологія. – 2012. – № 1. – С. 2–7.
Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта : реалії та перспективи : [монографія] / А. А. Колупаєва. – Київ : Саміт-Книга, 2009. – 272 с.