АНДРАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ У ПОГЛЯДАХ БРИТАНСЬКИХ ТЕОРЕТИКІВ ОСВІТИ (РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Подано ретроспективний аналіз концептуальних основ освіти дорослих у поглядах провідних британських учених-педагогів із початку ХХ століття до нині. Зокрема, розглянуто доробки Дерека Легге, Кіріта Річмонда, Артура Стока, Річарда Генрі Таунея, Коліна Тітмуса, Пітера Джарвіса, Гарольда Уільтшира, Базіла Йекслі, науково-педагогічні погляди яких покладено в основу існуючої нині британської концепції освіти дорослих. Проаналізований матеріал може бути використаний при розробленні національної концепції освіти дорослих.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Jarvis, P. (1983). Adult and Continuing Education. Theory and Practice. London: Croom Helm (in Engl.)
Legge, D. (1982). The education of Adults in Britain. The Open University Press (in Engl.)
Richmond, K. (1979). The Concept of Continuous Education. Published in Lifelong Education: a stocktaking. Hamburg: UNESCO Institute for Education (in Engl.)
Stock, A. (1979). Developing lifelong education: post-school perspectives. Published in Lifelong Education: a stocktaking. Hamburg: UNESCO Institute for Education (in Engl.)
Tawney, R. H. (1966). An Experiment in Democratic Education. The Radical Tradition. Twelve essays on politics, education and literature. Harmondsworth: Penguin Books (in Engl.)
Titmus, C. (1979). Terminology of Adult Education. UNESCO (in Engl.)
Wiltshire, H. (1976). The Great Tradition. Repinted in A. Rogers. The Spirit and the Form: essays in adult education by and in honour of Professor Harold Wiltshire, Nottingham: University of Nottingham (in Engl.)
Yeaxlee, B. A. (1929). Lifelong Education. London: Cassell (in Engl.)