ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ Президента України від 25 червня 2013 року № 344/2013. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ 344/2013.
Енциклопедія освіти. Київ: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Волощук І.А. формування готовності молодого вчителя фізико-математичних дисциплін до інно-ваційної діяльності в системі методичної роботи школи: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Черкаси, 2010. 22 с.
Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості: монографія. Київ: Педагогічна дум-ка, 2008. 207 с.
Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методи: монографія. За ред. О.А. Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. 564 с.
Нічуговська Л.І. Професійна рефлексія як чин-ник розвитку творчого потенціалу викладача вищого навчального закладу. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка», 2017. Вип.3(5). URL: http://am.eor.in.ua/images/adapt/Vol.3ped5 /17ped3_5nichugovskaR.pdf.
Ачкан В.В. Підготовка майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності: монографія. Київ: Маслаков, 2018. 308 с.
Щербакова І. Психологічності особливості готовності до інноваційної діяльності як важливість професійної якості педагога. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2012. № 6(1). С. 134–139. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6 %281%29__22.