ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Юлія Анатоліївна ГАЛАЙКО

Анотація

Розглянуто теоретичні результати дослідження особливостей психолого-педагогічного супроводу в контексті розвитку інноваційного потенціалу майбутніх учителів математики в умовах магістратури. Виявлено компоненти, що здійснюють позитивний вплив на інноваційний потенціал студентів в умовах магістерського середовища. Домінуючим компонентом психолого-педагогічного супроводу щодо розвитку інноваційності є професійне становлення  студентів магістратури, яке розглядається як поєднання самовизначення, самосвідомості особистості майбутніх учителів математики з формуванням ціннісних орієнтацій, розвитком педагогічної та фахової компетентності, творчого мислення, адекватної самооцінки, мотивації тощо.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ГАЛАЙКО, Ю. А. (2020). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/202-206
Розділ
Статті
Біографія автора

Юлія Анатоліївна ГАЛАЙКО, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри геометрії і алгебри

Посилання

Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ Президента України від 25 червня 2013 року № 344/2013. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ 344/2013.

Енциклопедія освіти. Київ: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.

Волощук І.А. формування готовності молодого вчителя фізико-математичних дисциплін до інно-ваційної діяльності в системі методичної роботи школи: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Черкаси, 2010. 22 с.

Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості: монографія. Київ: Педагогічна дум-ка, 2008. 207 с.

Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методи: монографія. За ред. О.А. Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. 564 с.

Нічуговська Л.І. Професійна рефлексія як чин-ник розвитку творчого потенціалу викладача вищого навчального закладу. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка», 2017. Вип.3(5). URL: http://am.eor.in.ua/images/adapt/Vol.3ped5 /17ped3_5nichugovskaR.pdf.

Ачкан В.В. Підготовка майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності: монографія. Київ: Маслаков, 2018. 308 с.

Щербакова І. Психологічності особливості готовності до інноваційної діяльності як важливість професійної якості педагога. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2012. № 6(1). С. 134–139. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6 %281%29__22.