МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ ОСНОВ КУЛЬТУРИ СПОЖИВАННЯ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито актуальну проблему дошкільної освіти – виховання основ культури споживання в дітей старшого дошкільного віку. Запропоновано модель виховання основ культури споживання в дітей дошкільного віку, що містить мету, етапи виховання феномена, що досліджується (інформаційно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивно-презентаційний), критерії та показники. Визначено педагогічні умови виховання основ культури споживання в дітей старшого дошкільного віку, представлено форми і методи їх реалізації.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Аматьева Е. П. К проблеме формирования культуры потребления у детей старшего дошкольного возраста [Электронный ресурс] / Елена Петровна Аматьева, Сабина Айдиновна Иванчук // Современные проблемы науки и образования. − Электрон. журн. – 2014. – № 6. – Режим доступа : http://www.science-education.ru/120-15372.
Григоренко Г. Дошкільник у світі економіки / Г. І. Григоренко, Р. П. Жадан. – Харків : Ранок, 2016. – 160 с.
Лелюк Ю. М. Сучасні проблеми дошкільної економічної освіти в Україні : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [«Економічна освіта : проблеми і перспективи»]. – Черкаси, 2001. – С. 63–66.
Розвиток особистості дитини дошкільного віку в різних видах діяльності : монографія / за заг. ред А. М. Богуш. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – С. 197–224.
Сазонова А. В. Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.08 «Дошкільна педагогіка» / А. В. Сазонова. – Одеса, 2007. – 20 с.
Взаємодія ДНЗ та сім’ї / уклад. О. А. Рудік, І. М. Молодушкіна. – Харків : Основа, 2013. – 222 с. – (Дошкільний навчальний заклад. вихователю).
Акопян Л. Співробітництво, партнерство, довіра : сучасний погляд на взаємодію педагогів і батьків / Лариса Акопян, Лариса Погорєлова // Дошкільне виховання. – 2013. – № 1. – С. 26–28.
Лесик В. Проектна технологія як новий формат взаємодії з батьками / В. Лесик, О. Тесленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2014. – № 7. – С. 48–53.
Ільченко Т. Розширюємо можливості спілкування з батьками : електронні засоби інформування / Тамара Ільченко // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2012. – № 3. – С. 20–24.
Демченко О. П. Виховні ситуації в особистісно зорієнтованому просторі початкової школи : монографія / Олена Петрівна Демченко. – Київ : Видавничий Дім «Слово», 2014. – 416 с.