РЕАБІЛІТАЦІЙНО-ВИХОВНА РОБОТА ШКОЛИ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ ВІДХИЛЕННЯ В ПОВЕДІНЦІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Обґрунтовано доцільність проведення своєчасної реабілітаційно-виховної роботи в закладах освіти з метою попередження відхилень у поведінці учнів. Особливу увагу акцентовано на надання допомоги дитині в реалізації її індивідуального потенціалу, особистісному становленні як повноцінного громадянина суспільства. Наголошено, що одним із найважливіших завдань є забезпечення соціального самовизначення дітей, яке залежить від реалізації двох важливих умов: залучення дітей у реальні соціальні відносини, стимулювання в них особистісного ставлення до діяльності та самореалізація у процесі соціальної взаємодії.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Дзюбко Л. В. Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання : дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Дзюбко. – Київ, 2000. – 196 с.
Коробейников И. А. Диагностика школьной дезадаптации / И. А. Коробейников, Н. Г. Лусканова – Москва : Академия, 1995. – 245 с.
Маршинина Б. А. Клиническая психология в социальной работе / под ред. Б. А. Маршинина. – Москва : Академия, 2002. – 224 с.
Шаграев О. А. Детский практический психолог. Программы и методические материалы / под ред. О. А. Шаграева, С. А. Козловой. – Москва : Академия, 2001. – 256 с.
Фирсов М. В. Психология социальной работы : Содержание и методы психосоциальной практики / М. В. Фирсов, Б. Ю. Шапиро – Москва : Академия, 2002. – 192 с.
Безбородова Н. Я. Психокоррекция личности младшего подростка с отклоняющимся поведением средствами игровой деятельности : автореф. дисс. … канд. психол. наук : 19.00.01 / Н. Я. Безбородова. – Москва, 1997. – 16 с.
Алмазов Б. Н. Психологические основы педагогической реабилитации / под ред. Э. Ф. Зеер. – Екатеринбург : Изд-во Урал. Гос. проф. пед. у-та, 2000.– 310 с.
Козубовська І. В. Рання профілактика протиправної поведінки неповнолітніх (психолого-педагогічні аспекти) : дисертація … доктора педагогічних наук : спец. 13.00.01 «Теорія і історія педагогіки» / І. В. Козубовська ; Ужгородський державний університет. – Ужгород, 1996. – 421 с.
Непомнящий Н. И. Психодиагностика личности / Н. И. Непомнящий. – Москва : ВЛАДОС, 2001. – 192 с.
Минияров В. М. Диагностика и коррекция характерологических свойств личности / В. М. Минияров. – Москва : АО «Корпорация Федоров», 1997. – 120 с.
Основы социальной педагогики / под ред. П. И. Пидкасистого. – Москва : Педагогическое об-во России, 2002. – 160 с.
Шакурова М. В. Методика и технология работы социального педагога / М. В. Шакурова. – Москва : Академия, 2002.– 277 с.
Детский практический психолог. Программы и методические материалы / под ред. О. А. Шаграева, С. А. Козловой. – Москва : Академия, 2001. – 256 с.
Воспитание трудного ребенка / под ред. М. И. Рожкова. – Москва : ВЛАДОС, 2001. – 240 с.
Запобігання відхиленням у поведінці школярів / за ред. Б. С. Кобзаря, Е. І. Петухова. – Київ : Вища школа, 1992. – 143 с.
Зобенько Н. А. Особливості реабілітаційної роботи школи з дезадаптованими дітьми / Н. А. Зобенько // Імідж сучасного педагога. Науково-практичний освітньо-популярний журнал. – Полтава, 2008. – № 9–10 (88–89). – С. 19–22.